;
coinex

چیزی که شما می توانید از کار در فیس بوک بدست آورید

فیس بوک یکی از گسترده ترین وب سایت های مورد استفاده در جهان است، که به معنی ارتشی از طراحان، مهندسان، مدیران و ... می باشد که برای مطمئن ساختن از اینکه همه چیز در حال اجرا است به خدمت گرفته شده اند.

فیس بوک یکی از گسترده ترین وب سایت های مورد استفاده در جهان است، که به معنی ارتشی از طراحان، مهندسان، مدیران و … می باشد که برای مطمئن ساختن از اینکه همه چیز در حال اجرا است به خدمت گرفته شده اند.

و با یک محصولی که استفاده ی آن به گستردگی فیس بوک است، این مهم است که افراد مناسبی را برای کارتان داشته باشید. به همین دلیل است که فیس بوک می خواهد پول زیادی را برای کارمندانش پرداخت کند. با استفاده از داده هایی از Glassdoor، ما یک لیست از بیشترین درآمدی که شما می توانید در حین کار در فیس بوک بدست آورید ، به طوریکه از کمترین تا بیشترین درآمد مرتب شده باشد، تهیه کرده ایم.

(توجه: بعضی از شغل های ذکر شده در Glassdoor بعلت اینکه حقوق مشترک کافی وجود نداشته از لیست حذف شدند. هر درآمد متوسطی که در این مجموعه است، حداقل ۱۰ بار بازبینی شده است. بروز رسانی پست اصلی توسط Matt Lynley و Karyne Levy  نوشته شده است).

.

منبع: businessinsider


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    خوب بود.فقط اینکه درآمد فیس بوک چقدر می باشد؟

    پاسخ

    شاید نشه رقم دقیقی براش گفت ولی طبق برخی اسناد درآمد فیس بوک تو سال 2104 نزدیک به 13 میلیارد دلار بود

    پاسخ