;
coinex

سامسونگ تیمی متخصص برای ساخت صفحه نمایش اپل ایجاد کرد

نیازهای صفحه‌نمایش اپل از تجارت‌های بزرگ برای شرکت‌هایی مثل سامسونگ هستند و اکنون طبق گزارش اخیر، سامسونگ تیم متخصصی را فقط برای ساخت صفحه‌نمایش برای اپل گرد آوری کرده است. سامسونگ به نظر یک تیم 200 نفره ای از کارمندانش را برای کار اختصاصی روی صفحه نمایش دستگاه های اپل تشکیل داده است. این تیم توانمند 200 نفره در شرکت صفحه نمایش سامسونگ (Samsung Display Co) برای آیپدها و مک‌ بوک‌های اپل صفحه‌نمایش تولید می کنند و تیم ‌تنها اجازه اشتراک گذاری اطلاعات اپل را درون گروه دارند. به نظر می‌رسد سامسونگ و اپل بعد از مشکلاتشان رابطه‌ی بهتری با هم دارند و اکنون اپل بزرگترین مشتری خارجی سامسونگ در صفحه‌های نمایش و دیگر بخش هاست. جری کنگ (Jerry Kang) که یک تحلیل گر در Englewood بوده و پژوهشگری اهل کلورادو در شرکت IHS می باشد، گفت که تیم انحصاری برای اپل نشان دهنده این است که روابط بین اپل و سامسونگ بهبود یافته است. این همچنین اظهار می کند  شرکت صفحه نمایش سامسونگ در سفارشات صفحه نمایش از اپل برنده خواهد شد مثلاً برای اپل واچ. تجارت صفحه نمایش سامسونگ منفعت بسیاری را برای سامسونگ بوجود آورده است و به وسیله جمع آوری یک تیم متخصص که فقط برای محصولات اپل کار می کند، سامسونگ قادر به گرفتن مقدار بیشتری از تجارت اپل، از چنگِ سازندگان نمایشگر دیگر شود.

نیازهای صفحه‌نمایش اپل از تجارت‌های بزرگ برای شرکت‌هایی مثل سامسونگ هستند و اکنون طبق گزارش اخیر، سامسونگ تیم متخصصی را فقط برای ساخت صفحه‌نمایش برای اپل گرد آوری کرده است.

سامسونگ به نظر یک تیم 200 نفره ای از کارمندانش را برای کار اختصاصی روی صفحه نمایش دستگاه های اپل تشکیل داده است.

این تیم توانمند 200 نفره در شرکت صفحه نمایش سامسونگ (Samsung Display Co) برای آیپدها و مک‌ بوک‌های اپل صفحه‌نمایش تولید می کنند و تیم ‌تنها اجازه اشتراک گذاری اطلاعات اپل را درون گروه دارند.

به نظر می‌رسد سامسونگ و اپل بعد از مشکلاتشان رابطه‌ی بهتری با هم دارند و اکنون اپل بزرگترین مشتری خارجی سامسونگ در صفحه‌های نمایش و دیگر بخش هاست.

جری کنگ (Jerry Kang) که یک تحلیل گر در Englewood بوده و پژوهشگری اهل کلورادو در شرکت IHS می باشد، گفت که تیم انحصاری برای اپل نشان دهنده این است که روابط بین اپل و سامسونگ بهبود یافته است. این همچنین اظهار می کند  شرکت صفحه نمایش سامسونگ در سفارشات صفحه نمایش از اپل برنده خواهد شد مثلاً برای اپل واچ.

تجارت شرکت صفحه نمایش سامسونگ منفعت بسیاری را برای سامسونگ بوجود آورده است و به وسیله جمع آوری یک تیم متخصص که فقط برای محصولات اپل کار می کند، سامسونگ قادر به گرفتن مقدار بیشتری از تجارت اپل، از چنگِ سازندگان نمایشگر دیگر شود.

.

منبع: geeky-gadgets


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    خیلی خوب بود. این دو شرکت به چه دلیلی با یکدیگر روابط خوبی پیدا کردند و چرا برای گوشی های یکدیگر از کیفیته خوبی استفاده میکنند از جمله صفحه ی نمایش.

    پاسخ

    خب اینکه رابطه شون خوب باشه واسه خودشون بهتره و سود داره و اینکه این سوالتون هم به نفع خودشونه، اپل تا وقتی که حس کنه صفحه نمایش سامسونگ از همه بهتره باهاش همکاری می کنه وگرنه به راحتی با شرکت دیگه ای قرار داد می بنده، سودی هم که از این راه نصیب شرکت سامسونگ می شه انقدر زیاد هست که بخواد همه تلاشش رو واسه ارائه بهترین کیفیت بکنه

    پاسخ