;
coinex

مشخصات لو رفته از پرچمدارهای بعدی لومیا، لومیا سیتی من و تاک من

لومیاهای میان رده ای شرایط خوبی دارند اما ما می دانیم که مایکروسافت برای رونمایی از گوشی های پرچمدار بعدی خود دست نگه می دارد تا ویندوز 10 بیرون بیاید که این می تواند هر زمانی بعد از تابستان باشد.

لومیاهای میان رده ای شرایط خوبی دارند اما ما می دانیم که مایکروسافت برای رونمایی از گوشی های پرچمدار بعدی خود دست نگه می دارد تا ویندوز 10 بیرون بیاید که این می تواند هر زمانی بعد از تابستان باشد.

با توجه به برخی از شایعاتِ داخلی گزارش شده توسط گوشی های عرضه شده، هنگامی که نام تجاری جدید سیستم عامل برای تلفن های همراه ساخته می شود، این دو دستگاه پیشرفته، می توانند “سیتی من” (CityMan) و “تاک من” (Talkman) باشند. شما ممکن است به یاد داشته باشید که ما در سال گذشته اسم رمزهای مشابهی که در داخل مایکروسافت استفاده می شد را شنیده ایم.

لومیا سیتی من، البته اگر این کلمه ای که شنیده ایم درست باشد، با یک صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن 1440 × 2560 (QHD)، یک پردازنده 64 بیتی Qualcomm هشت هسته ای (یا Snapdragon 808 یا 810 Snapdragon) و 3 گیگا بایت رم (RAM) خواهد آمد. که در آن با 32 گیگا بایت حافظه داخلی، یک درگاه کارت حافظه microSD، دوربین پشتی 20 مگاپیکسلی، دوربین جلو 5 مگاپیکسلی و یک باتری قابل تعویض 3300 میلی آمپر ساعتی قرار داده شده است.

جنگ موبایل های 2.0

ساده ترین مدل لومیا تاک من، یک صفحه نمایش کوچکتر 5.2 اینچی (با همان رزولوشن QHD) و یک پردازنده کندتر شانزده هسته ای Qualcomm خواهد داشت، هر چند بقیه مشخصات با لومیا سیتی من مطابق خواهد بود. به عبارت دیگر، این دو تلفن بسیار توانا هستند.

آیا نایب رئیس شرکت، استفان اِلاپ (Stephen Elop) درباره این گوشی های پرچمدار در MWC 2015 صحبت کرده بود؟ به نظر قابل قبول می رسد –  گوشی هایی که طرفداران ویندوز در واقع با آن ها احساس غرور می کنند مدت زمان طولانی است که رونمایی شده اند.

با نرم افزار جدید، سخت افزار جدید و راه های جدید برای پورت برنامه ها از iOS و اندروید، 2015 قرار است سالی باشد که مایکروسافت همه چیز را در موبایل می گذارد. اگر نمی توانید ردپایی از آن را در این زمان در بازار ببینید احتمالا هرگز نیز نخواهید دید.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر