;
coinex

نسخه بتا برنامه آنالیتیکس اپل در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفت

اپل از امروز نسخه بتا برنامه آنالیتیکس اش را در دسترس همه توسعه دهندگانی که ثبت نام کرده اند قرار داد. این برنامه به توسعه دهندگان اجازه می دهد که برای کاربران دسترسی هایی را به معیارها و اندازه هایی از میزان استفاده برنامه شان فراهم کنند. از جمله این معیارها می توان به این موارد اشاره داشت: چه نوع از دستگاه هایی به نرم افزارشان دسترسی داشته و از کدام نقطه از جهان از آن استفاده کرده اند.

از امروز نسخه بتا برنامه آنالیتیکس اپل در دسترس همه توسعه دهندگانی که ثبت نام کرده اند قرار گرفت. این برنامه به توسعه دهندگان اجازه می دهد که برای کاربران دسترسی هایی را به معیارها و اندازه هایی از میزان استفاده برنامه شان فراهم کنند. از جمله این معیارها می توان به این موارد اشاره داشت: چه نوع از دستگاه هایی به نرم افزارشان دسترسی داشته و از کدام نقطه از جهان از آن استفاده کرده اند.

این ویژگی تجزیه و تحلیل بومی به نظر نمی رسد که جایگزین برنامه های تکامل یافته ی تجزیه و تحلیلی گردد، اما این یک شروع بوده و یک خوش آمد گویی به توسعه دهندگانی که نمی خواهند خرج اضافه داشته باشند و همچنین به کسانی که از قبل با ویژگی مشابهی که توسط TestFlight ارائه می شد (البته قبل از آنکه در ماه فوریه گذشته توسط اپل خریداری شود) آشنایی دارند، می باشد.

تا بدین جا به نظر می رسد که عکس العمل ها برای این نسخه بتا مثبت بوده است، Aaron Wojnowski (یک توسعه دهنده است) که برنامه Musi که آهنگ ها را از یوتیوب و SoundCloud جمع آوری و استریم می کند را ساخته است گفت تعداد کمی از ویژگی های منحصر به فرد این برنامه در مقایسه با راه حل های دیگر بسیار مفید می باشد. او همچنین تحت تاثیر یک پنلِ به خصوص قرار گرفت و افزود “این پنل اطلاعات منحصر به فردی ارائه می دهد که در هیچ کجای دیگر قابل دسترس نمی باشد و شما از این قسمت می توانید مشاهده کنید که بازدید کنندگان از کجا به برنامه تان دسترسی پیدا کرده اند، از گوگل، Reddit یا …”.

علاوه بر Wojnowski، یکی از بنیان گذاران Mango Health، جیسون اُبرفست (Jason Oberfest) گفته است که شرکتش از نسخه بتا آنالیتیکس هیجان زده بوده و رویکردشان در رابطه با بازاریابی و توسعه محصولاتشان را تغییر داده است.

اگر شما هم یک توسعه دهنده هستید و می خواهید آن را خودتان تست کنید، شما هم اکنون آزادید که این کار را انجام دهید.

.

منبع: techcrunch


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    کاربردش چیست؟

    پاسخ

    این برنامه یک برنامه تحلیلی برای توسعه دهندگان هست که اون ها توی این برنامه می تونن اطلاعات مربوط به اپلیکیشنشون، مثل تعداد دانلود و یا اینکه این دانلودها بیشتر از کدوم قسمت کره زمین صورت گرفته و این جور چیزها رو مشاهده کنن

    پاسخ