;
coinex

این ویدیو را از تکنولوژی ایریدس VR مایکروسافت در عمل بررسی کنید

پروژه ایریدس (Irides) نشان دهنده تحقیقات مایکروسافت در مورد ساخت واقعیت مجازی بهتر برای کاربر با ارائه گرافیک با کیفیت بالاتر و تاخیر کمتر است. این پروژه در اوایل کار با Kahawai و  Outatimeهمراه بوده است، و همچنین این فن آوری می تواند هر گونه صفحه نمایش واقعیت مجازی که بر روی سر قرار می گیرد(HMD)  را بهبود بخشد. اما در حال حاضر، بخش تحقیقاتی مایکروسافت یک ویدیو منتشر کرده است که این تکنولوژی را در عمل نمایش می دهد.

پروژه ایریدس (Irides) نشان دهنده تحقیقات مایکروسافت در مورد ساخت واقعیت مجازی بهتر برای کاربر با ارائه گرافیک با کیفیت بالاتر و تاخیر کمتر است.
این پروژه در اوایل کار با Kahawai و Outatime همراه بوده است، و همچنین این فن آوری می تواند هر گونه صفحه نمایش واقعیت مجازی که بر روی سر قرار می گیرد (HMD) را بهبود بخشد. اما در حال حاضر، بخش تحقیقاتی مایکروسافت یک ویدیو منتشر کرده است که این تکنولوژی را در عمل نمایش می دهد.

همانطور که شما در بالا می بینید: توسط بکار گیری ایریدس و انتقال لود محاسبات گرافیکی سنگین به ابر، یک HMD می تواند سبک تر، خوب تر، نیازمند به برق کمتر و فیلم را با کیفیت بسیار بالا نمایش دهد. و با بهره گیری از قابلیت های با تاخیر کم زمانی از ایریدس، تجربه کلی کاربر به لطف پاسخگویی از سیستم به طور کلی می تواند بهبود یابد.

همانطور که قبلا اشاره شد، بعید است که مایکروسافت به دنبال ساخت هدست واقعیت مجازی خود باشد، اما فن آوری مانند ایریدس بدون شک می تواند در نسخه های آینده هولولنز نمایان شود. روی دیگر سکه این است که حتی شرکت های دیگری که بر روی واقعیت مجازی کار می کنند می تواتتد دارای مجوز استفاده از آن شوند.

در هر صورت دیدن اینکه مایکروسافت بر روی یک پروژه ای مانند واقعیت مجازی کار می کند که دارای پتانسیل بسیار زیادی برای همه است بسیار عالی می باشد.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر