coinex
otetmarket
propification.com

گوگل قیمت نکسوس پلیر را به 79 دلار کاهش داد

در ماه اکتبر گذشته، گوگل از نکسوس پلیر خود به عنوان یک دستگاه نمایشی برای اندروید 5.0 لالی پاپ پرده برداری کرد و همراه با آن نیز گوشی هوشمند نکسوس 6 و تبلت نکسوس 9 را نیز معرفی کرد. این وسیله طراحی شده است تا به وسیله آن به برنامه ها و سرویس ها از طریق تلویزیون دسترسی داشته باشید و در ابتدا نیز با قیمت 99 دلار برای فروش عرضه شد. اما تنها بعد از گذشت چند ماه از انتشار آن، گوگل هم اکنون قیمت نکسوس پلیر – این دستگاهِ ساخت ایسوس – را کاهش داد.

در ماه اکتبر گذشته، گوگل از نکسوس پلیر خود به عنوان یک دستگاه نمایشی برای اندروید 5.0 لالی پاپ پرده برداری کرد و همراه با آن نیز گوشی هوشمند نکسوس 6 و تبلت نکسوس 9 را نیز معرفی کرد. این وسیله طراحی شده است تا به وسیله آن به برنامه ها و سرویس ها از طریق تلویزیون دسترسی داشته باشید و در ابتدا نیز با قیمت 99 دلار برای فروش عرضه شد. اما تنها بعد از گذشت چند ماه از انتشار آن، گوگل هم اکنون قیمت این دستگاه ساخت ایسوس را کاهش داد.

در حال حاضر قیمت نکسوس پلیر در گوگل استور 79 دلار بوده و نسبت به قیمت اولیه خود کاهش 20 دلاری را شاهد بوده است. این کاهش قیمت بدون هیچ هیاهو و بدون هیچ تبلیغات رسمی صورت گرفت. در حالی که هنوز مشخص نیست که این کاهش قیمت موقتی است، هیچ نشانه ای نیز در سایت شرکت وجود ندارد که خاطر نشان کند که این کاهش قیمت یک تخفیف کوتاه مدت می باشد و این خود می تواند دلیلی باشد که این کاهش قیمت دائمی خواهد بود.

این کاهش قیمت درست قبل از کنفرانس توسعه دهندگان I/O گوگل در این هفته صورت پذیرفت، جایی که قرار است در آن از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید، که در حال حاضر آن را با نام اندروید M می شناسیم، پرده برداری گردد.

گرچه در حالی که این قیمت کمتر جدید در سایت گوگل استور آمریکا قابل مشاهده می باشد اما هنوز این کاهش قیمت به سایت انگلستان نرسیده است. نکسوس پلیر از 2 ماه پیش در انگلستان شروع به فروش کرد و قیمت آن نیز 79 پوند بود، این درحالی است که از آن زمان هنوز قیمتش در انگلستان تغییر نکرده است.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر