;
coinex

گوگل امن ترین کارت میکرو SD موجود را ساخت

با وارد کردن Vault یا همان امن ترین کارت میکرو SD موجود در دستگاهتان، شما اساسا عکس ها، چت ها، ایمیل ها و در مجموع داده هایتان را با یک ارتباط امن رمزنگاری شده عملیات انتقال را به سیستم عاملتان انجام داده اید. به یک کارت میکرو SD استاندارد اینتل یا SanDisk فکر کنید، کسی که بر روی سیستم عامل خودش این کارت را قرار می دهد نیازمند یک احراز هویت دو مرحله ای برای دستیابی به داده ها می باشد و سپس می تواند برای رمزنگاری با استفاده از هشتگ ها، امضاهاو کدهای عبور، از بین چندین و چند انتخاب ممکن، پیکره بندی نماید.

شما معمولا گوگل را شرکتی می دانید که بدون هیچ رضایتی به داده های شما دسترسی دارد. با این حال پروژه Vault گوگل طراحی شده است تا به شما در حفظ داده هایتان از دسترسی افراد غیر مجاز کمک کند.

گوگل در سخنرانی روز دوم کنفرانس گوگل I/O ٢٠١۵، از پروژه Vault رونمایی کرد، یک کارت میکرو SD که تکنولوژی های رمزنگاری پیشرفته ای را فراهم می آورد و از این رو به شما نوید امن ترین کارت میکرو SD جهان را خواهد داد. از پیش فرض های Vault توانایی فعال کردن ارتباطات رمزنگاری شده تحت یک سیستم عامل سفارشی بلادرنگ یا ARTOS می باشد که توسط گوگل طراحی شده است.

با وارد کردن Vault یا همان امن ترین کارت میکرو SD موجود در دستگاهتان، شما اساسا عکس ها، چت ها، ایمیل ها و در مجموع داده هایتان را با یک ارتباط امن رمزنگاری شده عملیات انتقال را به سیستم عاملتان انجام داده اید. به یک کارت میکرو SD استاندارد اینتل یا SanDisk فکر کنید، کسی که بر روی سیستم عامل خودش این کارت را قرار می دهد نیازمند یک احراز هویت دو مرحله ای برای دستیابی به داده ها می باشد و سپس می تواند برای رمزنگاری با استفاده از هشتگ ها، امضاها و کدهای عبور، از بین چندین و چند انتخاب ممکن، پیکره بندی نماید.

چه چیزی در امن ترین کارت میکرو SD قرار دارد؟

Vault ظرفیت ذخیره سازی داده تا ۴ گیگابایت را دارد، تقریبا ۲۵ درصد پایین ترین ظرفیت آیفون. چیپ آن نیرو گرفته از یک پردازنده ARM می باشد و از فناوری NFC و همچنین یک آنتن بهره می برد.

از همین امروز شرکت هایی نسخه سازمانی Vault را در حیطه آزمایش قرار دادند. گوگل می گوید که این کارت برای مصرف کنندگان خواهد بود اما برای آن، زمان مشخصی برای عرضه تعیین نکرده است. Vault با تمامی سیستم عامل ها کار می کند، از جمله اندروید، ویندوز، OS X و لینوکس.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر