;
coinex

دیک کاستولو از مدیر عاملیِ شرکت توییتر کناره گیری می کند

توییتر خبر داده است که دیک کاستولو از سمت خود به عنوان مدیر عامل توییتر، کناره گیری خواهد کرد، هیئت مدیره ی شرکت از جک دورسی به عنوان مدیر عامل موقت نام برده است تا زمانی که یک نفر به این عنوان انتصاب شود.

دیک کاستولو از مدیر عاملیِ شرکت توییتر کناره گیری می کند . توییتر خبر داده است که دیک کاستولو از سمت خود به عنوان مدیر عامل توییتر، کناره گیری خواهد کرد، هیئت مدیره ی شرکت از جک دورسی به عنوان مدیر عامل موقت نام برده است تا زمانی که یک نفر به این عنوان انتصاب شود.

دیک کاستولو می خواهد در یکم جولای ۲۰۱۵ از این سمت کناره گیری کند، گرچه در هیئت مدیره باقی می ماند، او در ادامه در ارتباط با استعفایش می گوید:

“من فوق العاده به تیم توییتر و تمام کارهایی که در طول ۶ سال کار من با همدیگر انجام داده ایم افتخار میکنم. ما رهبران بزرگی داریم که بخوبی با یکدیگر کار می کنند و یک استراتژی واضحی داریم که اهداف و اولویت های ما را اطلاع می دهد . کسی بهتر از جک دورسی برای رهبری کردن توییتر در طول این تحول نیست. او فهم عمیقی از محصول و ماموریت توییتر در جهان دارد و همچنین ارتباط خوبی با تیم رهبری توییتر دارد. من عمیقا از اعتماد هیئت مدیره، تیم مدیریت و کارمندانی که در طول این سالها با من قرار همکاری کرده اند، سپاسگذاری می کنم و من برای حمایت توییتر به جلو نگاه خواهم کرد.”

در حال حاضر توییتر بدنبال یک مدیر عامل جدید میگردد و جک دورسی، یک از بنیانگذاران توییتر تا زمانی که  یک جایگزین پیدا شود به عنوان مدیر عامل موقت باقی خواهد ماند.

.

منبع: geeky-gadgets


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر