;
coinex

گرمای اکسپریا +Z3 توسط سونی تایید شد

سونی یک آپدیت نرم افزاری را در آینده ای نزدیک منتشر خواهد ساخت تا مشکل گرمای بیش از حد اکسپریا Z3+ را برطرف نماید. ماه گذشته سونی از اکسپریا Z3+ خود به عنوان یک آپدیت کوچک بر روی پرچمدار خود، اکسپریا Z3، رونمایی کرد. به نظر می رسد که چیپست ارتقا یافته اکسپریا Z3+ باعث گرمای بیش از حد این دستگاه شده است، درست مانند دستگاه های دیگر از شرکت های مختلفی که از اسنپدراگون 810 استفاده می کنند.

سونی یک آپدیت نرم افزاری را در آینده ای نزدیک منتشر خواهد ساخت تا مشکل گرمای اکسپریا +Z3 را برطرف نماید.

ماه گذشته سونی از اکسپریا +Z3 خود به عنوان یک آپدیت کوچک بر روی پرچمدار خود، اکسپریا Z3، رونمایی کرد. به نظر می رسد که چیپست ارتقا یافته اکسپریا +Z3 باعث گرمای بیش از حد این دستگاه شده است، درست مانند دستگاه های دیگر از شرکت های مختلفی که از اسنپدراگون 810 استفاده می کنند.

سونی مشکل گرمای بیش از حد این دستگاه را که توسط آزمایشی از یک وب سایت آلمانی، Gsminfo، صورت گرفته است را تایید کرد. طی یک آزمایشی که از دوربین استفاده می کرد، برنامه دوربین بعد از ضبط کردن چند دقیقه ویدیو، با یک گرمای قابل توجهی در پشت دستگاه، شروع به هنگ کردن نمود.

در طول سال گذشته ما بارها شنیده ایم که چیپِ اسنپدراگون 810 مستعد به تولید گرما بوده کوالکام (Qualcomm) انتظار دارد که بتواند با انتشار یک بازبینی جدید روی آن، این مشکل را برطرف نماید. البته دستگاه هایی نیز که در حال حاضر از این چیپست استفاده می کنند نیز برای برطرف کردن این مشکل ملزم به انتشار آپدیت نرم افزاری بوده تا عملکرد این چیپست را دستکاری نماید.

سونی نیز در آینده ای نزدیک، چنین آپدیت نرم افزاری ای را برای اکسپریا +Z3 برای جلوگیری از گرمای بیش از حد آن منتشر خواهد ساخت. کاربرانی که برنامه ریخته اند تا این گوشی را اواخر این ماه که در دسترس قرار می گیرد، خریداری نمایند، شاید شنیدن چنین خبری برایشان زیاد خوش آیند نباشد، هر چند که دانستن این موضوع بهتر از ندانستن آن است.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر