;
coinex

بالاخره ثبت نام طرفداران کنفرانس E3 مایکروسافت انجام شد

شب گذشته ، یک نگاه اجمالی به صف کشیدن طرفداران برای کنفرانس 2015 E3، داشتیم. اگرچه مایکروسافت فعالیت خود را از ۱۰ شب آغاز کرد اما در واقع فرایند ثبت نام برای بلیت ها تا ۱۱ صبح روز بعد اتفاق نیافتاد.

شب گذشته، یک نگاه اجمالی از به صف کشیدن طرفداران برای کنفرانس 2015 E3 مایکروسافت ، داشتیم. اگرچه مایکروسافت فعالیت خود را از ۱۰ شب آغاز کرد اما در واقع فرایند ثبت نام برای بلیت ها تا ۱۱ صبح روز بعد اتفاق نیافتاد. بعد از انتظار یک شبه ، طرفداران مشتاق Xbox با قهوه و صبحانه مورد استقبال قرار گرفتند و لحظاتی منتظر ماندند تا بالاخره در ۱۱ صبح مایکروسافت به آرامی روند دریافت هرکدام از ۵۰۰ طرفداری که بدرستی ثبت نام شده بودند را آغاز کرد.

بعد از انتظار یک شبه ، طرفداران مشتاق Xbox با قهوه و صبحانه مورد استقبال قرار گرفتند و لحظاتی منتظر ماندند تا بالاخره در ۱۱ صبح مایکروسافت به آرامی روند دریافت هرکدام از ۵۰۰ طرفداری که بدرستی ثبت نام شده بودند را آغاز کرد.

خوشبختانه مایکروسافت نسبتا هوشمندانه عمل کرده بود. هرکدام از ۵۰۰ شرکت کننده در یک پورتال وب  و با استفاده از یک کد منحصر بفرد بصورت پیشرفته ثبت نام کردند. در جلوی صف مچ بند موقت آبی رنگ که شب قبل دریافت کرده بودند دور انداخته شد و یک مچ بند مشکی جدید جایگزین آن شد. همچنین یک نشان فلزی FanFest E3 2015 ارائه شد که بدون شک یک یادگاری خیلی عالی از اتفاقات هیجان انگیز هفته خواهند بود. در نهایت هم هرکدام از طرفداران یک تی شرت سبز Xbox پوشیدند.

خوشبختانه مایکروسافت نسبتا هوشمندانه عمل کرده بود. هرکدام از ۵۰۰ شرکت کننده در یک پورتال وب  و با استفاده از یک کد منحصر بفرد بصورت پیشرفته ثبت نام کردند. در جلوی صف مچ بند موقت آبی رنگ که شب قبل دریافت کرده بودند دور انداخته شد و یک مچ بند مشکی جدید جایگزین آن شد. همچنین یک نشان فلزی FanFest E3 2015 ارائه شد که بدون شک یک یادگاری خیلی عالی از اتفاقات هیجان انگیز هفته خواهند بود. در نهایت هم هرکدام از طرفداران یک تی شرت سبز Xbox پوشیدند.

جالب توجه است که هر کدام از این سه مورد برای شرکت در هر رویداد مربوط به Xbox FanFest مایکروسافت لازم خواهد شد.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر