coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

آیا آیفون بعدی فورس تاچ را پشتیبانی خواهد کرد ؟

با معرفی اپل واچ، اپل نه تنها یک محصول جدید بلکه یک فن اوری جدید را در لیست محصولات خود معرفی کرد. سنسور های "Digital crown" و"Force Touch" دو ویژگی هستند،که یک راه ساده تر و راحت تر در یک دستگاه ایجاد کرده اند. با انتشار آخرین مک بوک اپل که دارای ویژگی فورس تاچ است،کاملا واضح و روشن است که اپل در نظر دارد فورس تاچ را برای دستگاه های دیگر نیز بیاورد.

با معرفی اپل واچ، اپل نه تنها یک محصول جدید بلکه یک فن اوری جدید را در لیست محصولات خود معرفی کرد. سنسور های “Digital crown” و”Force Touch” دو ویژگی هستند،که یک راه ساده تر و راحت تر در یک دستگاه ایجاد کرده اند. با انتشار آخرین مک بوک اپل که دارای ویژگی فورس تاچ است،کاملا واضح و روشن است که اپل در نظر دارد فورس تاچ را برای دستگاه های دیگر نیز بیاورد.

منابع 9to5Mac تایید کرده اند که آیفون و iOS 9 درآینده ای نزدیک فورس تاچ را پشتیبانی خواهند کرد. علاوه بر این، اپل iOS 9 را با فورس تاچ در ذهن طراحی کرده است، و همچنین با توسعه دهندگان بر روی کامل کردن ویژگی در برنامه های خود کار خواهد کرد.

طبق منابع 9to5Mac:

“فورس تاچ برای رها کردن پین های جدید در Maps، برای جابه جایی های حساس به فشار در مدیا پلیر، برای اضافه کردن رویداد های جدید در تقویم، و برای سرعت در جستجوی معنی کلمه در سراسر سیستم – با توجه به منابعی که فورس تاچ در نسخه های اولیه از “آیفون s6″ از آن استفاده کرده – ادغام خواهد شد.”

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر