;
coinex

کالیفرنیا تصادف ماشین های بدون سرنشین گوگل را فاش کرد

طبق گفته ی این شرکت و تایید بخش DMW کالیفرنیا، تصادف ماشین های بدون سرنشین گوگل با وجود رانندگی بیش از ۱.۵ میلیون مایل و با استفاده از ۲۳ نمونه ی اولیه، تنها ۸ عدد بوده است و از این ۸ تصادف، ظاهرا هیچ کدام از نقص ماشین نبوده و هیچ کدام جراحتی که نیاز به درمان پزشکی داشته باشند، نداشته اند.

ماشین های بدون سرنشین ممکن است در آینده بسیار فراوان باشند، اما در حال حاضر نیز روی جاده های عمومی در حال رانندگی هستند. به همین دلیل در یک اتفاق به نوبه ی خود مهم، مقامات کالیفرنیا با انتشار گزارش هایی مبنی بر حوادثی که این خودروها در آنها دخیل بوده اند، موافقت کردند.

در چند ماه گذشته ما شروع به یادگیری چگونگی کار این اتومبیل های نوظهور روی جاده هایمان کردیم. گوگل، دلفی، خودروسازان آلمانی و بسیاری دیگر از شرکت ها در حال تست کردن ماشین های بدون سرنشین در سراسر جهان هستند، اما تاکنون فقط گوگل حوادثی را که ماشینش در آنها دخیل بوده را علنا فاش کرده است.

طبق گفته ی این شرکت و تایید بخش DMW کالیفرنیا، تصادف ماشین های بدون سرنشین گوگل با وجود رانندگی بیش از ۱.۵ میلیون مایل و با استفاده از ۲۳ نمونه ی اولیه، تنها ۸ عدد بوده است و از این ۸ تصادف، ظاهرا هیچ کدام از نقص ماشین نبوده و هیچ کدام جراحتی که نیاز به درمان پزشکی داشته باشند، نداشته اند. در صورتی که شما می خواهید از چیزهایی که خواندید مطمئن شوید می توانید حساب کاربری گوگل را برای هر کدام از تصادف ها از اینجا بخوانید.

گفته می شود حوادث اخیر گوگل، که 4 تصادف آن در کمی بیشتر از 100 هزار مایل اخیر بوده است، به نظر می رسد که بالاتر از میانگین ملی به نظر می رسد، اگرچه شرکت معتقد است که بر اساس گزارشات، این تصادفات تنها برخوردهایی جزئی بین دو وسیله نقلیه بوده اند.

در پایان، آنچه که در این فرایند واقعا مهم است این می باشد که شرکت ها برای فعالیت هایشان شفافیت به ارمغان بیاورند. حتی این گزارش ها بعد از تحت فشار قرار دادن های عمومی گوگل و DMW به صورت عمومی بیان شد. با استفاده از آزمون های بیشتر و بیشتر برای رفتن به سرتاسر جهان و به نظر توافق همه برای اینکه این ماشین ها در آینده وجود داشته باشند، عموم باید بدانند که آنها چقدر ایمن بوده و چه سابقه ای روی جاده های عمومی دارند.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر