;
coinex

برنامه های مایکروسافت آفیس برای گوشی های اندرویدی

برنامه های مایکروسافت آفیس برای گوشی های اندرویدی  قابل انکار نیست که اندروید محبوب ترین سیستم عامل تلفن همراه در جهان است. به گفته گوگل در سال گذشته در یک دوره سی روزه، بیش از یک میلیارد کاربر برای این سیستم عامل وجود داشته است. بنابراین، هنگامی که شما می خواهید نرم افزار تلفن همراه مفید خود را که به دست میلیاردها کاربر برسانید، دیگر نمی توانید این سیستم عامل را نادیده بگیرید.

برنامه های مایکروسافت آفیس برای گوشی های اندرویدی

قابل انکار نیست که اندروید محبوب ترین سیستم عامل تلفن همراه در جهان است. به گفته گوگل در سال گذشته در یک دوره سی روزه، بیش از یک میلیارد کاربر برای این سیستم عامل وجود داشته است. بنابراین، هنگامی که شما می خواهید نرم افزار تلفن همراه مفید خود را که به دست میلیاردها کاربر برسانید، دیگر نمی توانید این سیستم عامل را نادیده بگیرید.

برنامه های آفیس که دیگر برای همه در دسترس می باشند از نسخه پیش نمایشی خود خارج شده و اکنون برای گوشی های اندرویدی در دسترس اند. این برنامه ها، تجربه کاربری با همان بهینه سازی لمسی ای که بر روی تبلت ها وجود داشت را ارائه می دهند اما این بار برای صفحه نمایش های کوچک تر.

آوردن نسخه آخر مایکروسافت آفیس به پلت فرم اندروید، یک حرکت استراتژیک برای شرکت می باشد. در حالی که آنها دوست دارند همه کاربران، یک گوشی با سیستم عامل ویندوز خریداری کنند اما همانطور که بازار نشان داده است، نرخ احتمال این موضوع کم می باشد.

بنابراین، بعد از این، آفیس یکی از بزرگترین درآمدهای این شرکت محسوب می شود، در هر جایی که مصرف کننده ای وجود داشته باشد در دسترس می باشد و این بدان معناست که قطعا نباید دستگاه های اندرویدی را نادیده بگیرد.

شما هم اکنون می توانید برنامه ها را از طریف گوگل پلی دانلود نمایید (ورد، اکسل، پاورپوینت). تنها به این نکته توجه داشته باشید که دستگاه شما باید نسخه اندروید 4.4 و بالاتر را اجرا نماید تا بتوانید از آن ها استفاده نمایید.

در صورتی که از برنامه مایکروسافت آفیس بر روی اندروید خود استفاده کرده اید، تجربه خود را در قسمت نظرات بیان کنید.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر