;
coinex

از دست دادن پست های جدید دوستانتان در فیس بوک را متوقف کنید

احتمالا شما از طریق تایم لاین برای دیدن پست های جدید دوستانتان در فیسبوک تلاش می کنید، اما پستی که شما می خواهید ببینید در دریایی از به روز رسانی بازی و لوکیشن ها از دست می رود.

اگر شما تعداد زیادی دوست در پروفایل فیس بوک خود دارید، پس می دانید که چقد دیوانه کننده می شود وقتی همه با هم استاتوس می گذارند. احتمالا شما از طریق تایم لاین برای دیدن پست های جدید دوستانتان در فیس بوک تلاش می کنید، اما پستی که شما می خواهید ببینید در دریایی از به روز رسانی بازی و لوکیشن ها از دست می رود.

برای پیگیری از مهم ترین به روز رسانی ها و پست ها، شما باید افراد را به لیست دوستان خود اضافه کنید. با این حال، فقط اضافه کردن دوستان به لیست کافی نیست – همچنین نیاز به تنظیم اعلان در تنظیمات است. برای شروع آماده اید؟ در اینجا نحوه انجام آن را آورده ایم.

لیست خود را تنظیم کنید

• صفحه list management را باز کنید، سپس روی close friend کلیک کنید. دکمه manage list به شما این امکان را می دهد که تعداد زیادی از دوستانتان را به لیست اضافه نمایید.

صفحه list management را باز کنید، سپس روی close friend کلیک کنید. دکمه manage list به شما این امکان را می دهد که تعداد زیادی از دوستانتان را به لیست اضافه نمایید.

.

• زمانی که صفحه لیست نمایان شد، روی list management < edit کلیک کنید. عکس دوستانی را که می خواهید به لیست اضافه کنید را چک نمایید.

زمانی که صفحه لیست نمایان شد، روی list management < edit کلیک کنید. عکس دوستانی را که می خواهید به لیست اضافه کنید را چک نمایید.

.

• در پنجره پاپ آپ، بر روی منوی کشویی که به نام this list برچسب گذاری شده کلیک و دوستان خود را انتخاب کنید. حالا شما می توانید بر روی تصاویر دوستانتان در لیست کلیک کرده و یا با نام، جستجو نمایید.

در پنجره پاپ آپ، بر روی منوی کشویی که به نام this list برچسب گذاری شده کلیک و دوستان خود را انتخاب کنید. حالا شما می توانید بر روی تصاویر دوستانتان در لیست کلیک کرده و یا با نام، جستجو نمایید.

.

نوتیفیکیشن ها را دریافت کنید

• منوی اصلی فیس بوک در گوشه سمت راست بالا را باز کرده و سپس Settings > Notifications را انتخاب کنید.

منوی اصلی فیس بوک در گوشه سمت راست بالا را باز کرده و سپس Settings > Notifications را انتخاب کنید.

.

• منوی کشویی را برای بستن فعالیت دوستان تنظیم کنید .

روی close friend activity کلیک کنید، سپس روی ادیت کلیک کرده و تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید به روز رسانی های دوستانتان (در فیس بوک و ایمیل و یا فقط در فیس بوک) اطلاع داده شود.

حالا شما بدون نیاز به چک کردن از طریق تایم لاین، مطمئن باشید که پست هایی که نزدیکانتان می گذارند را از دست نمی دهید. علاوه بر این، شما اطلاعیه ها را در گوشی های هوشمند خود و یا از طریق ایمیل برای هر به روز رسانی در یافت خواهید کرد (مثل وقتی که کسی پاسخی به پست های شما می دهد).

.

منبع: cnet


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر