;
coinex

تکنولوژی سامسونگ عمر باتری گوشی شما را دو برابر می کند

تکنولوژی سامسونگ عمر باتری گوشی شما را دو برابر می کند  دوست ندارید باتری گلکسی S6 شما قبل از پایان روز ضعیف شود؟ احتمالا سامسونگ در آینده راه حلی ارائه می دهد. دانشمندان آن، تکنولوژی باتریِ یون لیتیوم را که باتری ماندگارتری را تضمین می کند، توسعه داده اند. آنها از یک آنود سیلیکون استفاده می کنند، اما لایه هایی از گرافن را هم برای بهبود تراکم و طول عمر بر روی پرورش می دهند.

تکنولوژی سامسونگ عمر باتری گوشی شما را دو برابر می کند

دوست ندارید باتری گلکسی S6 شما قبل از پایان روز ضعیف شود؟ احتمالا سامسونگ در آینده راه حلی ارائه می دهد. دانشمندان آن، تکنولوژی باتریِ یون لیتیوم را که باتری ماندگارتری را تضمین می کند، توسعه داده اند. آنها از یک آنود سیلیکون استفاده می کنند، اما لایه هایی از گرافن را هم برای بهبود تراکم و طول عمر بر روی پرورش می دهند. در آزمایشاتشان، آنها باتری هایی داشتند که ۱.۵ تا ۱.۸ برابر متراکم تر از آنچه که شما امروز دارید، بودند. اگر گوشی هوشمند شما چیزی حدود 12 ساعت عمر مفید باتری اش باشد، با این منوال، عمرِ آن به صورت تئوری به 21 ساعت خواهد رسید و این بدان معنی است که اگر قبل از خواب گوشی خود را فراموش کردید که شارژ نمایید، لازم نیست نگران باشید.

در حالی که شما نباید این بروزرسانی نمایشی را در گلکسی S7 (یا هر گجت دیگری) به حساب بیاورید. این هنوز یک پروژه ی تحقیقاتی است و ممکن است سال ها طول بکشد تا سامسونگ بتواند این تکنولوژی را به محصولاتش وارد کند. باید صبر کرد تا همه چیز به آرامی پیش برود، هر چند، این موضوع نیز می تواند در مواقعی که فقط اضافه کردن باتری بزرگتر یک گزینه نیست، ضروری باشد. علاوه بر دستگاه های موبایل، این تکنولوژی  می تواند در ماشین های برقی ای که با طیف وسیعی از همتایان بنزینی خود رقابت می کنند، مفید واقع شود.

در حالی که شما نباید این بروزرسانی نمایشی را در گلکسی S7 (یا هر گجت دیگری) به حساب بیاورید. این هنوز یک پروژه ی تحقیقاتی است و ممکن است سال ها طول بکشد تا سامسونگ بتواند این تکنولوژی را به محصولاتش وارد کند. باید صبر کرد تا همه چیز به آرامی پیش برود، هر چند، این موضوع نیز می تواند در مواقعی که فقط اضافه کردن باتری بزرگتر یک گزینه نیست، ضروری باشد. علاوه بر دستگاه های موبایل، این تکنولوژی  می تواند در ماشین های برقی ای که با طیف وسیعی از همتایان بنزینی خود رقابت می کنند، مفید واقع شود.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر