;
coinex

بنا به گزارش ها، سامسونگ برای نسل بعدی آیفون حافظه فلش ارائه می دهد

سامسونگ برای نسل بعدی آیفون حافظه فلش ارائه می دهد  سامسونگ می خواهد حافظه فلش استفاده شده در آیفون بعدی اپل را عرضه کند، انتظار می رود انتشار آن در پاییز اتفاق بیفتد.

سامسونگ برای نسل بعدی آیفون حافظه فلش ارائه می دهد

سامسونگ می خواهد حافظه فلش استفاده شده در آیفون بعدی اپل را عرضه کند، انتظار می رود انتشار آن در پاییز اتفاق بیفتد.

به گفته منابع به نقل از کره تایمز، سامسونگ با ساخت حافظه NAND برای نسل بعدی آیفون، می خواهد جایگاه خود را به عنوان تامین کننده عمده اپل پس بگیرد. در واقع، با توجه به این گزارش، مادامی که مذاکرات با اپل در حال انجام می باشد این شرکت در حال تست کنترل کیفیت قطعات است.

قبلا سامسونگ ذخیره ساز فلش مورد استفاده در آیفون را عرضه می کرد تا اینکه اپل با آیفون 5 از این شرکت کره ای فاصله گرفت. آیفون 6 و 6 پلاس اخیر، منحصرا توسط توشیبا، SanDisk و SK Hynix سرویس می شوند.

بازگشت بخش سامسونگ براى رسیدن به ظرافت محصولات اپل با گزارشى مبنى بر تثبیت پردازنده آیفون همزمان شد. همچنین شایعه شده است که سامسونگ برای چیپ ست گفته شده، حافظه DRAM تولید کرده است.

اگر این گزارش دقیقا درست باشد، همکاری اپل با سامسونگ نه تنها برای این دو شرکت، بلکه برای مصرف کنندگان نیز سود آور خواهد بود و ممکن است برای پولی که بابت دستگاه می پردازند خدمات بیشتری در قالب حافظه آیفون بعدی دریافت کنند.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر