;
coinex

لوگو جدید فیس بوک – آیا تفاوت را می بینید؟

لوگو قدیم و لوگو جدید فیس بوک  مطمئنا همه کاربران متوجه این تغییر نشده اند: فیس بوک به لوگو خود یک طرح جدید داده است. این طرح قرار است که مدرن تر و دوستانه تر به نظر برسد. برای تشخیص این تفاوت بایدکمی دقیق تر به لوگوی جدید نگاه کنید.

لوگو قدیم و لوگو جدید فیس بوک

مطمئنا همه کاربران متوجه این تغییر نشده اند: فیس بوک به لوگو خود یک طرح جدید داده است. این طرح قرار است که مدرن تر و دوستانه تر به نظر برسد. برای تشخیص این تفاوت بایدکمی دقیق تر به لوگوی جدید نگاه کنید.

فیس بوک یک لوگو جدید دارد ولی به احنمال قوی اکثر کاربران متوجه تغییر در حروف آن نشده اند. قابل توجه ترین تغییرات چاپی مربوط به حرف a می شود.

طراح فیس بوک، کریستف توزیه Christophe Tauziet سه شنبه شب در تویتر خود گذارش داده بود که این لوگو به زودی همه جا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در مصاحبه ای که با Under Consideration/Brand New انجام شده است، جاش هیگینز Josh Higgins که مدیریت بخش خلاق فیس بوک را به عهده دارد، می گوید آنها در نظر داشته اند که لوگوی فیس بوک را مدرن تر و در دسترس تر طراحی کنند. به این منظور اریک اولسن Eric Olson برای اینکار استخدام شده است. او در سال 2005 لوگوی شناخته شده و اصلی فیس بوک را طراحی کرده بود.

لوگوی جدید قرار است بیش از همه روی گوشی های همراه ظاهر بهتری داشته باشد. این به روز رسانی اولین تغییر بزرگ در ده سال اخیر است.

نظر خود در مورد لوگوی جدید فیس بوک را با ما در میان بگذارید.

.

منبع: welt


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر