coinex
راهنمای خرید تکراتو

بعضی از کاربران در فعالسازی بیلد اخیر ویندوز ۱۰ به مشکل بر می خورند

مشکل در فعالسازی بیلد اخیر ویندوز 10. هفته ای که گذشت، "ویندوز اینسایدر" برای پیش نمایش فنی چند بیلد از ویندوز ۱۰ دست به کار شد. اما بعضی از کاربران در مواجهه با بیلدشان با مسائلی از قبیل ناتوانی در فعال کردن سیستم عامل شان، دست و پنجه نرم می کنند.

هفته ای که گذشت، “ویندوز اینسایدر” برای پیش نمایش فنی چند بیلد از ویندوز ۱۰ دست به کار شد. اما بعضی از کاربران در مواجهه با بیلدشان با مسائلی از قبیل ناتوانی در فعال کردن سیستم عامل شان، دست و پنجه نرم می کنند.

در حال حاضر مایکروسافت مسائل پیش پا افتاده ای را در فعال سازی ویندوز ۱۰ تجربه می کند. به گفته ی مایکروسافت، آنها در حال انجام تست هایی هستند تا مشکل فعال سازی را تا چند روز آینده عیب یابی کنند. آنها از کاربرانی که این مشکل را دارند می خواهند که این پیام را نادیده بگیرند، این مشکل بعد از اینکه سیستم پس از فعالسازی یکبار بازیابی (ری استور، restore) شود، خود به خود رفع می گردد.

در حالی که ما نمی دانیم این مشکل چقدر گسترده است، به نظر می رسد که آنهایی که در حال استفاده از بیلد ۱۰۱۵۹ و ۱۰۱۶۲ هستند نیز این مشکل را دارند. نکته ی جالب تر اینکه به نظر می رسد بیلد جدید ۱۰۱۶۳ هم در دسترس قرار بگیرد، اگرچه از طریق منابع رسمی هنوز اعلام نشده است.

ویندوز ۱۰ قرار است که ۲۹ ام جولای ۲۰۱۵ در دسترس قرار گیرد و بروزرسانی ویندوز ۱۰ برای کسانی که کپی قابل قبولی از ویندوز ۷، ۸ و ۸.۱ را اجرا می کنند، رایگان خواهد بود.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر