coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

آیا به زودی شاهد گوگل گلس 2.0 خواهیم بود؟

آیا به زودی شاهد گوگل گلس 2.0 خواهیم بود؟ چندی است که خبرهای شنیده شده درباره گوگل گلس زیاد خوشایند نبوده و حتی بارها از خبرگزاری های مختلف شاهد این موضوع بوده ایم که این گجت پوشیدنی گوگل با شکست مواجه شده است. اما در چند وقت اخیر شنیده ایم که احتمال دارد گوگل گلس دوباره احیا شود.

چندی است که خبرهای شنیده شده درباره گوگل گلس زیاد خوشایند نبوده و حتی بارها از خبرگزاری های مختلف شاهد این موضوع بوده ایم که این گجت پوشیدنی گوگل با شکست مواجه شده است. اما در چند وقت اخیر شنیده ایم که احتمال دارد گوگل گلس دوباره احیا شود. در همین راستا شنیده ها حاکی از آن است که گوگل ممکن است نسخه بعدی گوگل گلس با اسم GG1 را در بوته آزمایش قرار دهد.

همچنین Droid Life گزارش می دهد که گوگل در حال کار روی یک گجت پوشیدنی جدید دیگر تحت آخرین پرونده های موجود در کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) می باشد که احتمال می رود گوگل گلس دیگری باشد.

FCC محصولات الکترونیکی را در حیطه آزمایش قرار داده تا سلامت و امنیت آن ها برای ارتباطات انسانی تضمین گردد.

آن چیزی که باعث جهت گیری اذهان به این سمت شده است که تصور کنیم این گجت جدید گوگل می تواند عینک جدید آن ها باشد، اطلاعاتی است که از اسناد مربوط به GG1 گوگل به دست رسیده و در آن ها آمده است که این محصول جدید، صفحه نمایشی مستطیل شکل و شبیه به یک عینک می باشد.

گوگل از بازار گجت پوشیدنی چشمی در ژانویه امسال کناره گیری کرد اما از گزارش ها خبر می رسد که این غول تکنولوژی آمریکایی تصمیم دارد که با آماده شدنِ نسخه دیگری از این هدست پوشیدنی، بازگشت شیرینی به این عرصه داشته باشد.

.

منبع: indiatimes


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر