;
coinex

نرم افزارهای موبایل آمازون کلود درایو هم اکنون موجود می باشند

نرم افزارهای موبایل آمازون کلود درایو. برای رقابت با دیگر شرکت های ارائه دهنده خدمات ذخیره سازی ابری در دسترس کنونی مانند گوگل درایو، دراپ باکس و غیره، آمازون کلود درایو خدماتی را ارائه می دهد.

برای رقابت با دیگر شرکت های ارائه دهنده خدمات ذخیره سازی ابری در دسترس کنونی مانند گوگل درایو، دراپ باکس و غیره، آمازون کلود درایو خدماتی را ارائه می دهد.

امروز آمازون اعلام کرده که تعدادی برنامه های جدید تلفن همراه ایجاد شده است تا دسترسی به اسناد و رسانه های آمازون کلود درایو شما را به طور مستقیم از گوشی هوشمند و یا تبلت آسان کند.

برنامه های جدید آمازون کلود درایو در دو نسخه iOS و اندروید منتشر شده و در حال حاضر به صورت رایگان در فروشگاه های آنلاین مربوطه قابل دانلود است. آمازون توضیحات بیشتری راجع به آن ارائه می دهد:

آمازون کلود درایو فضایی برای نگاه داشتن همه چیزهای دیجیتالی شماست که علاوه بر آن برنامه های رایگانی نیز برای تلفن همراه ارائه می دهد، از هر کامپیوتری قابل دسترسی امن بوده و برای دستگاه های آمازون شما ساخته شده است. بنابراین شما می توانید همه جا به محتوای دیجیتال خود دسترسی داشته باشید .

سرویس ذخیره سازی آمازون کلود به طور رایگان 5GB فضای ذخیره سازی ارائه می دهد و تا 1TB سالیانه به قیمت 320 پوند عرضه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه های کاربردی جدید آمازون کلود به وب سایت آمازون سر بزنید تا اطلاعات را با جزئیات بیشتر دریافت نمایید.

.

منبع: geeky-gadgets


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر