;
coinex

سامسونگ دو گوشی از محبوبترین گوشی هایش را به اندروید لالی پاپ به روز رسانی نکرده است

آپدیت نکردن دو گوشی محبوب سامسونگ. سامسونگ برخی اخبار ناخوشایندی را برای کسانی که از دستگاه های قدیمی تر در انگلستان استفاده می کنند ارائه کرده است – گلکسی نوت 2 و گلکسی S3 اندروید لالی پاپ را دریافت نخواهند کرد.

سامسونگ برخی اخبار ناخوشایندی را برای کسانی که از دستگاه های قدیمی تر در انگلستان استفاده می کنند ارائه کرده است – گلکسی نوت 2 و گلکسی S3 اندروید لالی پاپ را دریافت نخواهند کرد.

جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید در حال حاضر بر روی تعداد زیادی از گوشی های هوشمند سامسونگ است و یک توییت از یک کاربر ناراضی سامسونگ باعث شده است این شرکت فاش کند که اندروید لالی پاپ برای همه گوشی ها نخواهد آمد.

حساب کاربری توییتر انگلستان UK Twitter پاسخ داد: “ما دوست نداریم این اخبار بد را منتشر کنیم، اما گلکسی نوت 2 و S3، آپدیت لالی پاپ را دریافت نخواهند کرد.”

این یک خبر عجیب غریب است، زیرا سامسونگ هنوز هم درصدد عرضه آپدیت اندروید لالی پاپ برای هر دو گوشی، در دانمارک و لهستان می باشد.

سایت منبع دلیل اینکه چرا این آپدیت در حال حاضر به انگلستان نخواهد آمد را نمی داند و برای دریافت یک توضیح رسمی به سامسونگ مراجعه کرده است.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر