coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

شایعاتی از خبرهای خوب و بد درباره مشخصات LG G4 S

خبرهایی درباره مشخصات LG G4 S. LG G4 S گوشی هوشمند رده متوسط در لباس پرچمدار LG G4 به واقعیت نزدیک تر به نظر می رسد با شایعات جدید گزارش شده که مشخصات این گوشی جدید را نشان می دهد.

LG G4 S گوشی هوشمند رده متوسط در لباس پرچمدار LG G4 به واقعیت نزدیک تر به نظر می رسد با شایعات جدید گزارش شده که مشخصات این گوشی جدید را نشان می دهد.

مشخصاتی که در یک گزارش تولید شده توسط ابزار معیار GFXBench دیده شده گوشی هوشمند رده میانی با یک چیپ Qualcomm Snapdragon 615، یک پردازنده 8 هسته ای 1.4 گیگا هرتز نشان می دهد که با اندروید 5.1.1 کار می کند.

این گوشی صفحه نمایش 5.2 اینچی Full HD و یک دوربین پشتی 7 مگا پیکسلی و یک دوربین جلویی 4.7 اینچی خواهد داشت.

یک صرفه جو در فضای حافظه

طبق شایعات LG G4 S یک رم 1.4 گیگا بایتی خواهد داشت البته موضوع نسبتا نگران کننده این است که این گوشی فقط 3.5 گیگا بایت حافظه داخلی دارد.

ما اکثرا حافظه 8 گیگا بایتی گوشی های هوشمند را کوچک می شماریم و این واقعیت که LG G4 S با حافظه کمتر از 4 گیگا بایت می آید نگران کننده است.

اطلاعات به دست رسیده ممکن است کاملا صحیح نباشد – این اطلاعات ممکن است در مورد حافظه قابل استفاده گوشی باشد یا اینکه این تلفن تست شده یک گوشی با توسعه زودهنگام است که دقیقا سخت افزار نسخه نهایی را نخواهد داشت.

باید امیدوار ماند که LG تصمیم بگیرد که حافظه بیشتری را در LG G4 S جایگذاری کند در غیر این صورت دارندگان این گوشی برای خرید یک microSD اضافی مجبورند هزینه بیشتری را متحمل شوند.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر