;
coinex

مشخصات گلکسی نوت 5 و S6 اج پلاس سامسونگ

گلکسی نوت 5 و S6 اج پلاس سامسونگ ؛ بر اساس جدیدترین گزارشات، هر دو گوشی هوشمند گلکسی نوت 5 و S6 اج پلاس از صفحه نمایشی 5.7 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 1440 * 2560 پیکسل بهره می برند.

بر اساس جدیدترین گزارشات، هر دو گوشی هوشمند گلکسی نوت 5 و S6 اج پلاس از صفحه نمایشی 5.7 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 1440 * 2560 پیکسل بهره می برند.

این گوشی ها در رنگ های مشکی، طلایی، نقره ای و سفید در دسترس می باشند. هر دوی آن ها انتظار می رود که پنل شیشه ای در پشت دستگاه استفاده کنند. اما تمامی شباهت های این دو پرچمدار سامسونگ، همین جا به پایان می رسد.

سامسونگ گلکسی S6 اج پلاس درست مانند برادر بزرگ تر خود S6 اج، از صفحه نمایشی خمیده در هر دو طرف آن، بهره مند خواهد بود. از طرف دیگر سامسونگ نوت 5 از صفحه نمایشی تخت استفاده خواهد کرد.

حال بیایید کمی ریزتر به این پرچمداران فوق العاده سامسونگ نگاهی بیاندازیم. سامسونگ گلکسی S6 اج پلاس از یک پردازنده 6 هسته ای اسنپدراگون 808 قدرت می گیرد، این گوشی دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی بوده و دارای یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی می باشد. از دیگر ویژگی های این گلکسی S6 اج پلاس می توان به دو دوربین در جلو و پشت این دستگاه اشاره کرد، دوربین جلو 16 مگاپیکسلی و دوربین پشت نیز 5 مگاپیکسلی می باشد.

اما در گلکسی نوت 5 انتظار داریم که قدرت پردازشی اش از طریق یک پردازنده اگزینوس 7422 تامین گردد. این اولین چیپست شرکت می باشد که تمام مشخصات و ویژگی های این گوشی، روی این چیپست قرار گرفته است، از جمله حافظه ذخیره سازی، GPU، رم، یک واحد پردازنده مرکزی 8 هسته ایِ 64 بیت و یک مودم LTE شانون (Shannon).

احتمال این می رود که شاهد هر دوی آن ها در یک زمان نباشیم، اما مطمئن باشید که در سپتامبر (شهریور) خبرهای بیشتری از سامسونگ خواهیم شنید.

.

منبع: irishexaminer


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر