coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

فیس بوک به شما اجازه می دهد آنچه که در خبرخوان شما ظاهر می شود را انتخاب کنید

اگر شما یکی از کاربران عادی فیس بوک هستید، می دانید با یک الگوریتم، پست ها در خبر خوان شما ظاهر شده و قابل مشاهده هستند. کاهش سربار پست های ارسالی بخشی از ماموریت این شرکت است، اما اغلب منجر می شود که شما پست های جدید برخی از دوستان خود را از دست دهید.

اگر شما یکی از کاربران عادی فیس بوک هستید، می دانید با یک الگوریتم، پست ها در خبر خوان شما ظاهر شده و قابل مشاهده هستند. کاهش سربار پست های ارسالی بخشی از ماموریت این شرکت است، اما اغلب منجر می شود که شما پست های جدید برخی از دوستان خود را از دست دهید. در ماه مه، زوکربرگ و همکارانش شروع به آزمایش ویژگی های جدیدی کردند که به کاربران اجازه می دهد آنچه در خبر خوان خود قرار است ببینند را انتخاب کنند البته در حال حاضر انتخاب های کمی وجود دارد. از امروز، مجموعه کنترل های جدید برای همه میسر خواهد بود.

خب چه چیزی جدید است؟ در مرحله اول، فیس بوک از شما می خواهد اولین کسی را که می خواهید هنگام باز کردن این برنامه ببینید انتخاب کنید. در تنظیمات خبر خوان، می توانید تصویر پروفایل یک دوست ، عضوی از خانواده یا صفحه مورد علاقه خود را انتخاب کنید، در نتیجه آنها قبل از بقیه موارد در تایم لاین شما لود خواهند شد.

برای آن دسته از دوستان یا صفحاتی که شما احتمالا قبلا حذف کرده اید، دو روش به روز رسانی برای کنترل بهتر اینکه چه چیزی از آن صفحات مشاهده می کنید وجود دارد. شما اکنون میتوانید به شکل فشرده دوستان و صفحاتی که انتخاب کرده بودید را آنفالو کنید (دیگر آن ها را دنبال نکنید) و به شما اجازه داده شده که با حفظ ارتباطاتتان از آزرده خاطر شدن به دلیل آپدیت های اضافی جلوگیری کنید. اکنون یک لیست دستی ساخته شده است، شما همچنین میتوانید دوستان دیگری را به این لیست اضافه کنید که ممکن است حس کنید لیاقت شانسی دوباره را دارند.

در آخر، یک ابزار جدید برای پیشنهاد صفحه وجود دارد که به طور خودکار صفحات را بر اساس تعداد لایک قبلیتان، به شما نشان می دهد. این ویژگی شبیه به پیشنهادات متناسب توییتر است، که افرادی را که ممکن است دوست داشته باشید فالو کنید و این پیشنهادات بر اساس کسانی که قبلا فالو کرده اید به شما داده می شود. فیس بوک می گوید که به روز کردن خبر خوان اخبار بر روی دستگاه های iOS و اندروید انجام شده و وب سایت رسمی نیز “در هفته های آینده” آماده می شود. اگر شما قبلا بابت نداشتن تایم لاین شخصی تر ناراضی بودید، اکنون به نظر می رسد که این مشکلات مرتفع شده است.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر