coinex
راهنمای خرید تکراتو

سرویس استریم موزیک فیسبوک

فیسبوک در حال کار کردن است تا پشتیبانی موزیک ویدئو ها را در شبکه های اجتماعی فراهم کند. اما ظاهراً این تازه بخشی از برنامه های شرکت می باشد.  فیسبوک و شرکت های ظبط موسیقی در مراحل پیشرفته ی مذاکره در بخش موزیک ویدئو ی این سرویس هستند.

به نظر می رسد که فیسبوک برنامه دارد تا تجارتش را در حوزه های دیگر هم گسترش دهد. به نظر می رسد شرکت بر روی سرویس استریم موزیک خود در حال کار کردن است.

این اخبار از Music Ally گزارش می شود جایی که اطلاعات شرکت ها را راجع برنامه ی سرویس استریمشان دریافت می کند.

ظاهراً فیسبوک در حال کار کردن در رابطه با این موضوع است که پشتیبانی موزیک ویدئو ها را در شبکه های اجتماعی فراهم کند. اما ظاهراً این تازه بخشی از برنامه های شرکت می باشد.

فیسبوک و شرکت های ظبط موسیقی در مراحل پیشرفته ی مذاکره در بخش موزیک ویدئو ی این سرویس هستند. این ویژگی انتظار می رود تا چند ماه دیگر راه اندازی شود. برنامه ی اصلی شرکت برای موزیک روی پلتفرمش ارائه ی یک سرویس شبیه اسپاتیفای به کاربرانش می باشد، هرچند به نظر می رسد که این سرویس دیرتر – هنگامی که سرویس موزیک ویدیو جدیدش راه اندازی شود – خواهد آمد.

چه اینکه فیسبوک بخواهد سرویس استریم موزیک خود را بسازد و چه حتی بخواهد یکی از این سرویس های موجود را خریداری کند، این شرکت می تواند پس از آن مانند اسپاتیفای شود. همان طوری که در گذشته برای خرید واتس اپ هزینه کردند و می توان گفت که ارزش آن از اسپاتیفای بیشتر هم شده است.

به نظر می رسد که ما یک سرویس استریم موزیک را تا یک سال دیگر از فیسبوک شاهد خواهیم بود. سرویس جدید موزیک ویدئو انتظار می رود تا پایان سال جاری راه اندازی شود.

.

منبع: geeky-gadgets


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر