;
coinex

با بیلد ۱۰۱۶۶ از ویندوز ۱۰، مایکروسافت وای فای نیز احیا می شود

مایکروسافت برای انتشار سیستم عامل جدیدش، بیلد ۱۰۱۶۶ ویندوز ۱۰، آماده می باشد و در نهایت به عنوان بخشی از این روند، شرکت، مایکروسافت وای فای (Microsoft Wi-Fi) را به عنوان قابلیتی که همراه با ویندوز ۱۰ می آید، آزمایش کرد.

مایکروسافت برای انتشار سیستم عامل جدیدش، بیلد ۱۰۱۶۶ ویندوز ۱۰، آماده می باشد و در نهایت به عنوان بخشی از این روند، شرکت، مایکروسافت وای فای (Microsoft Wi-Fi) را به عنوان قابلیتی که همراه با ویندوز ۱۰ می آید، آزمایش کرد.

اینسایدرهای منطقه ی سیاتل (Seattle) که از بیلد جدید سیستم عامل استفاده می کنند، در حال حاضر می توانند با برنامه ی وای فای مایکروسافت کار کنند و برای دسترسی به اینترنت آن را خریداری نمایند. همانطور که گفتیم، این برنامه در حال حاضر فقط برای کسانی که در سیاتل هستند در دسترس می باشد، اما به گفنه ی مایکروسافت به زودی به بقیه ی جاهای ایالت متحده نیز می رسد.

مایکروسافت وای فای نسخه ی دوباره مارک شده و بروز شده از اسکایپ وای فای (Skype Wi-Fi) است و سرویسی است که به کاربران امکان خرید اعتبار برای استفاده از سایت های پولی را می دهد. مایکروسافت با ارائه دهندگان متعدد در سراسر جهان برای ارائه ی خدمات همکاری کرده است.

کسانی که دوست دارند کار با آن را تجربه کنند می توانند به آسانی با کلیک بر روی آیکون شبکه در نوار ابزار و انتخاب “Buy Wi-Fi from Windows Store” به آن دسترسی داشته باشند. سیستم، از اعتباراتی که شما تاکنون برای خرید برنامه ها و یا موزیک از استور، از آن استفاده می کردید، استفاده می کند و بنابراین بهتر است سعی کنید که در هیچ زمانی آنلاین نباشید.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر