coinex
راهنمای خرید تکراتو

تصاویر لو رفته از سامسونگ گلکسی تب S2

تصاویر لو رفته از سامسونگ گلکسی تب S2. انتظار می رود سامسونگ دو مدل مختلف از تبلت، یکی با صفحه نمایش ۸ اینچی و دیگری با صفحه نمایش ۹.۷ اینچی معرفی کند.

همین چند روز پیش، اعلام شد که تبلت های سامسونگ گلکسی تب اس ۲ هفته ی بعد به طور رسمی پرده برداری می شود. انتظار می رود سامسونگ دو مدل مختلف از تبلت، یکی با صفحه نمایش ۸ اینچی و دیگری با صفحه نمایش ۹.۷ اینچی معرفی کند. طبق شایعات مبنی بر ضخامت ۵.۴ میلی متری که حتی از اپل آیپد ایر ۲ (Apple iPad Air2) هم که ۶.۱ میلی متر ضخامت دارد نازکتر می باشد، این دو نوع نازکترین تبلت هایی هستند که تاکنون تولید شده اند.

سامسونگ گلکسی تب S2 8 و سامسونگ گلکسی تب S2 9.7 جایگزین مدل های سامسونگ گلکسی تب S 8.4 و سامسونگ گلکسی تب S 10.5 که سال گذشته عرضه شدند، می شوند. علاوه بر این تغییرات سایز صفحه نمایش سوپر آمولد (Super AMOLED) تبلت ها، نسبت ابعاد آن برای بهبود مرورگر وب به ۴:۳ تغییر کرده و کیفیت آن از ۲۵۶۰×۱۶۰۰ به ۲۰۴۸×۱۵۳۶ ارتقا یافته است.

تبلت های جدید از یک پردازشگر قدرتمند ۶۴ بیتی اکسینوس که دارای پردازنده ی مرکزی ۸ هسته ای و ۲.۱ گیگا هرتزی و پردازنده ی گرافیکی Mail-T760 می باشد، بهره می گیرد که دقیقا در سامسونگ گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج استفاده می شود. این تبلت ها به یک رم ۳ گیگا بایتی به همراه یک حافظه ی داخلی ۳۲ گیگا بایتی مجهز شده اند. برای کسانی که به حافظه ی بیشتری نیاز دارند هم یک اسلات میکرو اس دی به ظرفیت ۱۲۸ گیگا بایت قرار داده شده و همچنین دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی و دوربین عقب ۲۱ مگا پیکسلی در آن کار شده است.

انتظار می رود نسخه ای از گلکسی تب اس ۲ ۸ اینچی را که فقط وای-فای را پشتیبانی می کند ، ۳۹۹ دلار و نسخه ی 4G LTE به قیمت ۴۹۸ دلار قیمت گذاری شوند. به همین ترتیب قیمت نسخه ی وای –فای از گلکسی تب اس ۲ ۹.۷ اینچی به قیمت ۴۹۹ دلار و نسخه ی با اتصال 4G LTE ۵۹۸ دلار می باشد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر