coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

یو سی وب ورژن جدید مرور گرهایش برای iOS و ویندوز را معرفی کرد

یو سی بروزر ورژن جدید مانند فایل منیجر های هوشمند به صورت خودکار فایل های دانلود شده را بر اساس نوع فایل دسته بندی می کند.

یو سی وب اعلام کرد که دو بروز رسانی عمده در دسکتاپ ویندوز و مرور گر های اپل iOS انجام داده است.

با این بروز رسانی جدید، مرور گر یو سی برای رایانه های شخصی در حال حاضر به تکنولوژی UCWeb بروزینگ با فعال بودن کلود مجهز شده است. این حرکت به معنای گسترش این شرکت بر روی دیگر پلتفرم ها است و شرکت در تلاش است تا تجربه ی وبگردی یکپارچه و کار آمد را به کاربران خود ارائه دهد.

یو سی بروزر جدید برای رایانه های شخصی دارای ویژگی های جدیدی است مانند همگام سازی ابری که برای مثال به کاربران اجازه خواهد داد تا تب های باز و بوک مارک هایشان از یو سی بروز را با برنامه ی موبایل همزمان سازی کنند. این بروزر دارای سرعت دانلود بالا است و دارای گزینه ی ادامه/توقف برای زمانی که دانلود قطع می شود، می باشد. این مرورگر همانند فایل منیجر های هوشمند به صورت خودکار فایل های دانلود شده را بر اساس نوع فایل دسته بندی می کند.

همچنین واسط کاربری این بروزر هم بهبود داده شده است. آپدیت جدید ویژگی های خوبی مانند فشرده سازی اطلاعات تا 50% و تسریع در سرعت وبگردی دارد. شرکت همچنین یک آپدیت بزرگ را برای iOS منتشر کرد که به زودی می توان انتظار انتشار آن را داشت.

Kenny ye رئیس بازار های در حال ظهور در بخش بین المللی کسب و کار یو سی وب گفت: ” زندگی روز مره در حال حاضر توسط دستگاه های دیجیتال احاطه شده است. مردم روزشان را با گوشی های هوشمند آغاز می کنند و در طول روز به سمت لپ تاپ ها حرکت می کنند.” او همچنین اضافه کرد که به دنبال این روند ما بروزر مان را بر روی چند پلتفرم در دسترس قرار داده ایم.

یو سی بروزر برای رایانه های شخصی هم اکنون در سایت این شرکت موجود است و بزودی آپدیتی برای این برنامه در iOS خواهد آمد و برای دانلود بر روی سایت این شرکت قرار خواهد گرفت.

منبع: firstpost


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر