;
coinex

آپدیت واتساپ و بهتر شدن تماس صوتی

پیاده سازی جدید تماس صوتی به مراتب بهتر از گذشته است.

واتساپ مسنجر فوق العاده محبوبی است که به تازگی موج جدیدی از آپدیت ها را دریافت کرده است و سرویس های مختلف آن بروز شده اند. به خصوص پیاده سازی جدید تماس صوتی که به مراتب بهتر از گذشته است.

در حال حاضر این آپدیت فعلاً فقط برای دستگاه های اندروید موجود بوده و نسخه ی رسمی از طریق گوگل پلی منتشر نشده است. به جای آن شما باید به صورت دستی فایل APK آن را دانلود و نصب نمایید.

بعد از دانلود و نصب واتساپ امکان استفاده از سیستم صوتی واتساپ و برقراری و دریافت تماس را خواهید داشت که مزیت جدید آن این است که حجم اینترنت کمتری را نسبت به قبل از دست خواهید داد. این ویژگی زمانی مفید خواهد بود که موبایل شما حجم محدودی از اینترنت را در اختیار داشته باشد. همچنین به مناطقی که اینترنت تلفن همراه را به صورت محدود پوشش می دهد کمک خواهد کرد. درست است که تماس صوتی حجم کمی از اینترنت را مصرف می کند، اما افت قابل توجهی در کیفیت صدا پیدا شده است. ولی به هر حال به نظر می رسد که گزینه ی مناسبی برای تماس صوتی باشد.

بروزرسانی واتساپ به تماس صوتی محدود نشده و شامل تنظیمات سفارشی هشدار ها می شود که به شما اجازه ی بی صدا کردن چت ها به مدت 8 ساعت، یک هفته و یا یک سال را خواهد داد. همچنین به شما اجازه ی تنظیم سفارشی نحوه ی نمایش پنجره ی هشدار ها را خواهد داد.

شما در حال حاضر می توانید بر روی چت ها تپ کنید و آن ها را به عنوان نخوانده نشانه گذاری کنید که می تواند به عنوان یاد آور مفید برای برگشت به چت ها استفاده شود. به علاوه شما می توانید از چت هایتان بک آپ بگیرید، هر چند که این ویژگی هنوز به طور کامل پیاده سازی نشده است.

نسخه ی رسمی واتساپ اندروید هنوز با این تغییرات آپدیت نشده است. بنا بر این اگر شما الان از گوگل پلی این برنامه را دانلود کنید این تغییرات را متوجه نخواهید شد و باید صبر کنید تا نسخه ی رسمی آن منتشر شود.

اگر شما از جمله افرادی هستید که صبرتان کم است، می توانید نسخه ی آپدیت شده را به صورت دستی دانلود کنید. اگر چه باید مطمئن شوید که دستگاه اندرویدتان اجازه ی دانلود از منابع نا شناخته را خواهد داد.

ما نمی دانیم که این تغییرات جدید راه خود را به نسخه ی iOS واتساپ پیدا کرده است یا خیر اما بعید به نظر می رسد که این تغییرات فقط در نسخه ی اندروید اعمال شود.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر