;
coinex

تبلیغات سه گانه ی جدید اپل واچ

تبلیغات سه گانه ی جدید اپل واچ. با توجه به نتایج استراتژی آنالیتیکس، اپل واچ در فصل دوم، ۷۵.۵% از بازار جهانی ساعت هوشمند را به خود اختصاص داد.

با توجه به نتایج استراتژی آنالیتیکس، اپل واچ در فصل دوم، ۷۵.۵% از بازار جهانی ساعت هوشمند را به خود اختصاص داد. وقتی ۴ میلیون واحد ارسال شد بعضی از وال استریتی ها که فکر می کردند آیفون دیگری راه اندازی شده، ناامید شدند. مدیر عامل اپل، تیم کوک، گفت در فصل اول بعد از راه اندازی، اپل واچ نسبت به آیفون و آیپاد در ثبت نام نقدی بهتر ظاهر شد.

اپل در روز دوشنبه یک تبلیغات سه گانه ی جدیدی از اپل واچ را منتشر کرد. با تگ کردن “Apps at a tap”، سه تبلیغ که هرکدام ۱۵ ثانیه طول می کشند و تمرکزشان بر روی برنامه های ساعت می باشد، نشان داده می شود. با WatchOS 2 که پاییز امسال بروزرسانی می شود، امکان اجرای برنامه های بیشتری هم هست که به معنی ارائه ی عملکرد بهتری می باشد. همانطور که همگان می دانند، این ساعت هرگز خیلی زود به دست مصرف کنندگان نمی رسد و از این رو این تبلیغات باعث می شود که خریداران گوشی هوشمند در مورد اپل واچ و برنامه های آن بیشتر فکر کنند.

اولین نقطه تمرکز این تبلیغات، برنامه های مسافرتی از قبیل برنامه های Expedia، Uber و Yelp می باشد. دومین تبلیغات درباره ی برنامه های تناسب اندام مانند Nike+، Waterminder (که تنفس روزانه ی H2O را دنبال می کند) و At Bat (که در واقع یک برنامه ی تناسب اندام نیست) می باشد. در نهایت، تبلیغات آخر هم برنامه های مربوط به موزیک مانند Shazam، Pacemaker DJ و StubHub را نمایان می کند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر