;
coinex

در فصل گذشته، LG برای هر گوشی تنها 1.2 سنت سود عملیاتی داشته است

بر اساس آخرین گزارش درآمد LG، بخش فروش گوشی های هوشمند به تجارتی با حاشیه اندک برای این شرکت تبدیل شده است. LG برای کسب و کار تلفن همراه خود در سه ماهه دوم سال، یک سود عملیاتی 172 هزار دلاری گزارش کرده است، 14.1 میلیون واحد گوشی روانه بازار کرده است که در واقع 3٪ کمتر از رقم فصل دوم سال گذشته می باشد.

بر اساس آخرین گزارش درآمد LG، بخش فروش گوشی های هوشمند به تجارتی با حاشیه اندک برای این شرکت تبدیل شده است. LG برای کسب و کار تلفن همراه خود در سه ماهه دوم سال، یک سود عملیاتی 172 هزار دلاری گزارش کرده است، 14.1 میلیون واحد گوشی روانه بازار کرده است که در واقع 3٪ کمتر از رقم فصل دوم سال گذشته می باشد.

اما رقم باور نکردنی تر این است که 1.2 سنت برای هر گوشی هوشمند سود عملیاتی داشته است. LG، به دلیل ضعف حق بیمه تلفن های همراه، از نتایج فروش گله می کند. فروش گوشی های هوشمند و تبلت ها رشد قوی در شمال آمریکا داشته اند، اما فروش آنها در کره جنوبی ضعیف بوده است. معمولا LG می تواند روی فروش قوی داخلی تلفن های رده بالای خود حساب کند.

این شرکت همچنین در حال صرف هزینه بسیار زیادی برای عرضه آخرین مدل پرچمدار خود، LG G4، به بازار است. اما این دستگاه در زمان رقابت سخت با دیگر گوشی های اندرویدی مانند سامسونگ گلکسی S6 و سامسونگ گلکسی S6 اج قرار دارد.

به دلیل این نتایج حاصل شده، بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت وان پلاس، کارل پی (Carl Pei) ، برای سود کمتر هر گوشی LG از وان پلاس در این فصل، با تمسخر به LG تبریک گفت. حقیقتا وان پلاس، به دلیل فروش بسیار استثنائی تلفن های با کیفیت پرچمدار با قیمتی مناسب شناخته شده است. روز دوشنبه، این شرکت گوشی رده بالای OnePlus 2 خود را در مدل 64GB به قیمت 399.99 دلار معرفی کرد.

.

منبع: phonearena


عصرتکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر