;
coinex

ارسال نامه مدیر عامل شرکت موزیلا به رئیس مایکروسافت راجع به روند ارتقای ویندوز 10

مایکروسافت می خواهد شما باور داشته باشید که ویندوز 10 بهترین کاری است که تاکنون انجام داده، با این حال هنوز همه متقاعد نشده اند از جمله مدیر عامل شرکت موزیلا، کریس بِرد (Chris Beard).

مایکروسافت می خواهد شما باور داشته باشید که ویندوز 10 بهترین کاری است که تاکنون انجام داده، با این حال هنوز همه متقاعد نشده اند، از جمله مدیر عامل شرکت موزیلا، کریس بِرد (Chris Beard).

بِرد، در یک نامه سرگشاده ای که اخیرا به رئیس مایکروسافت ساتیا نادلا (Satya Nadella) داده است، روند ارتقای ویندوز 10 را ارزیابی می کند. او به ویژه ادعا می کند که ویندوز 10، کاربران را از تجربه اینترنتی محروم کرده و به جای آن، به آن ها تجربه ای را ارائه می دهد که مایکروسافت می خواهد آن ها داشته باشند.

در یک پست جداگانه ولی مشابه، بِرد می گوید که این موضوع حیرت انگیز است که پس از 15 سال پیشرفت که توسط دخالت های شاخص دولتی، حمایت شده است، اکنون با آمدن ویندوز 10 حق انتخاب کاربران به طور کلی حذف شده. بِرد مسلما به مورد قضایی بر علیه مایکروسافت در سال 2001 اشاره می کند، زمانی که به طور شگفت انگیزی در هرنسخه ویندوز، اینترنت اکسپلورر هم گنجانده شده بود (او باتوجه به تجربه 15 ساله اش میگوید که این ماجرا شاید تنها یک تصادف باشد)، او این موضوع را به مشکلات مایکروسافت در اروپا ربط می دهد.

بِرد اضافه می کند که ویندوز 10 هنوز از لحاظ فنی امکانی برای مردم به وجود می آورد که پیش فرض ها و تنظیمات قبلیشان را حفظ کنند اما طراحی رابط کاربری، انجام این کار را واضح یا آسان نمی سازد. این مدیر اجرایی می گوید، موزیلا در حین طراحی ویندوز 10 متوجه این موضوع شد و مایکروسافت را از آن مطلع کرد. متاسفانه این کار منجر به هیچگونه تغییرات مفیدی نشد.

موزیلا امیدوار است این نامه سرگشاده توجه مایکروسافت را جلب کند.

در این میان موزیلا ابزاری برای پشتیبانی و همچنین یک ویدیوی آموزشی برای کمک به کاربران به منظور بازگرداندن پیش فرض های قبلیشان، منتشر کرده است.

.

منبع: techspot


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر