;
coinex

مایکروسافت در حال کار بر روی آوردن پشتیبانی واتساپ وب (WhatsApp Web) روی اج (Edge) می باشد

 پشتیبانی واتساپ وب (WhatsApp Web) روی اج (Edge). شرکت واتساپ یک نسخه ی آنلاین از خدمات پیام رسانی محبوب خود را منتشر کرد، که به کاربران امکان استفاده از سرویس را از طریق مرورگرمی دهد.

اوایل سال جاری، واتساپ یک نسخه ی آنلاین از خدمات پیام رسانی محبوب خود را منتشر کرد، که به کاربران این امکان را می دهد که از طریق مرورگر خود روی دستگاه های مختلف، از این سرویس استفاده کنند. سرویس وب تنها به کار با مرورگر کروم گوگل محدود شده بود و بعدا پشتیبانی اپرا، سافاری و فایرفاکس به آن اضافه شدند.  متاسفانه اینترنت اکسپلورر و اج هنوز هم پشتیبانی نمی شوند، اما مایکروسافت در حال کار بر روی آوردن پشتیبانی رسمی از مرورگر جدیدش، اج می باشد.

مدیر برنامه ی مایکروسافت Greg Withworth و David Storey هنگامی که توسط یکی از طرفداران برنامه از مسدود شدن واتساپ وب روی اینترنت اکسپلورر و اج مطلع شدند، در توییتر با یکدیگر تعامل کردند.

این خبر برای آن دسته از افرادی که مایل به استفاده از واتساپ روی ویندوز۱۰ هستند، خبر خوشحال کننده ای می باشد، اما اج نسبت به  بقیه ی مرورگرها ترجیح داده می شود. با این حال هیچ زمانبندی برای آن ارائه نشده و ما فقط می توانیم امیدوار باشیم که پشتیبانی رسمی از آن برای پلت فرم مایکروسافت به زودی ایجاد شود.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر