;
coinex

مایکروسافت در نهایت از کیبورد مخصوص ایکس باکس وان رونمایی کرد

دیروز در کنفرانس مطبوعاتی گیمزکام (Gamescom) مایکروسافت از یک لوازم جانبی مخصوص گیمر ها رونمایی کرد، این وسیله که بسیاری از گیمر ها مدت ها منتظر آن بودند، یک کیبورد به عنوان کنترلری برای اکس باکس وان می باشد.

دیروز در کنفرانس مطبوعاتی گیمزکام (Gamescom)، مایکروسافت از یک لوازم جانبی مخصوص گیمر ها رونمایی کرد، این وسیله که بسیاری از گیمر ها مدت ها منتظر آن بودند، یک کیبورد به عنوان کنترلری برای اکس باکس وان می باشد.

این وسیله به پایین دسته های بازی ضمیمه شده و علاوه بر ساختار QWERTY آن (این واژه به ساختار استاندارد زبان انگلیسی در کیبوردها اشاره می کند، اگر به کیبورد خود دقت کنید متوجه می شوید که این واژه از 5 حرف بالا سمت چپ کیبوردتان تشکیل شده است، البته اگر کیبوردتان انگلیسی باشد)، از دو دکمه قابل برنامه ریزی نیز بهره مند می شود.

البته تا بدین جا شرکت های ثالث تولید کننده لوازم سخت افزاری، اینچنین کیبوردهایی را ساخته اند اما دیدن این که در نهایت یک محصول رسمی از آن در دسترس قرار گرفته، چندان هم خالی از لطف نیست. البته همان طور که انتظارش را داشتیم، این وسیله هم ایکس بکس وان و هم با ویندوز 10 به خوبی کار خواهد کرد.

قیمت خرده فروشی این دستگاه 34.99 دلار / 29.99 پوند / 34.99 یورو خواهد بود. مایکروسافت اعلام کرده است که این وسیله جانبی در ماه نوامبر (آبان ماه) در دسترس قرار خواهد گرفت اما امکان پیش خرید این دستگاه از همان دیشب وجود داشته و اگر تمایل بسیاری برای تهیه کردن آن دارید، برای پیش خرید آن اقدام نمایید.

.

منبع: thenextweb


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر