;
coinex

ویندوز10، Xbox One را درماه نوامبر به یک محصول فوق العاده تبدیل می کند و پیش نمایش آن در ماه سپتامبر ساخته می شود

مایکروسافت، در گیمزکام Gamescom) 2015) در شهر کلن آلمان اعلام کرده است که ویندوز 10 ایکس باکس وان را در یک زمانی در ماه نوامبر به عنوان یک محصول فوق العاده ای عرضه خواهد کرد و آن را با یک سیستم کنترل جدید و رابط کاربری که با طراحی سیستم عامل بهبود یافته مایکروسافت متناسب شده تکمیل می کند.

مایکروسافت، در گیمزکام Gamescom) 2015) در شهر کلن آلمان اعلام کرده است که ویندوز 10 ایکس باکس وان را در یک زمانی در ماه نوامبر به عنوان یک محصول فوق العاده ای عرضه خواهد کرد و آن را با یک سیستم کنترل جدید و رابط کاربری که با طراحی سیستم عامل بهبود یافته مایکروسافت متناسب شده تکمیل می کند.

ویندوز 10 در درجه اول بر روی سرعت در ایکس باکس تمرکز کرده که به کاربران اجازه می دهد وظایف را انجام دهند، برنامه ها را باز کنند و بین آن ها سریع تر از نسل قبلی این نرم افزار را سوئیچ کنند. همچنین در به روز رسانی سیستم عامل درج شده، طیف وسیعی از قابلیت های جدید وجود خواهند داشت مانند یکپارچه سازی کورتانا (Cortana) برای کسانی که با کینکت (Kinect) کار می کنند.

برای اولین بار آپدیت ویندوز 10 ایکس باکس وان، DirectX 12 را برای این کنسول به ارمغان خواهد آورد. اگر چه در حال حاضر در ایکس باکس وان یک نسخه اصلاح شده از DirectX 11 استفاده می شود که به توسعه دهندگان دسترسی نزدیک به سخت افزار کنسول را می دهد، یک آپدیت برای DirectX 12 می بایست اثرات گرافیکی جدید و کمی عملکرد بهبود یافته به ارمغان بیاورد.

مشترکین برنامه پیش نمایش ایکس باکس وان قادر خواهند بود که کنسول های بازی خود را در ماه سپتامبر به ویندوز 10 بروز کنند و به این ترتیب به مایکروسافت دو ماه زمان بدهند تا بازتاب ها را جهت بهبود سیستم عامل جمع آوری کنند قبل از اینکه نسخه عمومی آن منتشر شود.

در کنار رونمایی عمومی از ویندوز 10 بر روی ایکس باکس وان در ماه نوامبر، همانگونه که پیش از این اعلام شده بود مایکروسافت ایکس باکس 360 را نیز به منظور تطبیق معکوس برای عموم عرضه خواهد کرد. این نسخه در دستان مشترکین برنامه پیش نمایش بوده است، با اینکه مایکروسافت پیش از رونمایی عمومی بر روی اضافه کردن پشتیبانی برای بازی های بیشتری کار می کند.

.

منبع: techspot


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر