coinex
راهنمای خرید تکراتو

معرفی نکسوس 5.2 اینچی گوگل ساخت ال جی همراه با اندروید M

گوگل احتمالا در ماه اکتبر از نسل جدید گوشی هوشمند نکسوس که به دست ال جی ساخته می شود، رونمایی می کند. به این ترتیب  این گوشی اولین مدل با اندروید M و اپلیکیشن پرداخت گوگل با نام Android Pay خواهد بود. طبق گزارشی از ال جی در کره جنوبی، گوگل دستگاه جدیدش را در ماه اکتبر معرفی خواهد کرد.

گوگل احتمالا در ماه اکتبر از نسل جدید گوشی هوشمند نکسوس که به دست ال جی ساخته می شود، رونمایی می کند. به این ترتیب  این گوشی اولین مدل با اندروید M و اپلیکیشن پرداخت گوگل با نام Android Pay خواهد بود. طبق گزارشی از ال جی در کره جنوبی، گوگل دستگاه جدیدش را در ماه اکتبر معرفی خواهد کرد. یکی از سخنگویان ال جی نیز تایید کرده که این شرکت در سال جاری یک مدل جدید نکسوس را عرضه خواهد کرد، اما زمان دقیق آن را اعلام نکرده است. در خصوص این دو مدل نکسوس با صفحه نمایش 5.2 و 5.7 اینچ که توسط ال جی و هواوی تولید می شوند، از چندی پیش شایعاتی پراکنده شده بود.

طبق این شایعات، گوشی جدید نکسوس – ال جی که با اندروید M  کار می کند از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید و به همراه آن از اندروید پِی (رقیب اپل پِی) برخوردار خواهد بود. طبق گزارشی از GizmoChina این گوشی ظاهرا به یک صفحه نمایش (OLED) منحنی 5.2 اینچی مجهز می شود که از تفکیک 1080 پیکسل برخوردار است. طبق نوشته های این بلاگ گوشی جدید گوگل همچنین دارای یک دوربین پشتی 13 مگا پیکسلی و یک دوربین جلوی 4 مگا پیکسلی برای گرفتن سلفی خواهد بود. تجهیزات دیگر گوشی نکسوس 5.2 اینچی گوگل شامل بلندگو های استریو در جلوی گوشی و یک اسکنر اثر انگشت می باشد. گوشی نکسوس- ال جی در بدنه ای از جنس آلومینیوم با پشت پلاستیکی قرار گرفته است. قیمت این گوشی به گفته GizmoChina بین 300 تا 400 دلار خواهد بود. طبق این اطلاعات برای این دستگاه از پردازشگر هشت هسته ای اسنپدراگون 620 همراه با 4 گیگا بایت رم استفاده شده و ظرفیت حافظه داخلی آن 64 گیگا بایت اعلام شده است. برق لازم را یک باتری 3180 میلی آمپری تولید می کند.

گوگل تا کنون تولید مدل های نکسوس خود را به سامسونگ، ال جی، موتورولا و اچ تی سی سپرده است. گوشی های نکسوس همواره با نسخه بازنگری شده از جدید ترین سیستم عامل اندروید و بدون ویژگی های ظاهری مخصوص شرکت سازنده عرضه شده و از نظر قیمت در مقایسه با گوشی های مشابه با برند اصلی تولید کنندگان، مناسب تر بوده اند.

.

منبع: cnet


عصر تکنولوژی، تکرا 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر