;
coinex

برنامه ی جدید مترجم مایکروسافت ، ۵۰ زبان را روی گوشی یا ساعت شما ترجمه می کند

مایکروسافت یک برنامه ی جدید مترجم یا همان ترنسلیتر (Translator) اندروید و iOS را راه اندازی کرده که به شما امکان ترجمه ی متن، سخنرانی، مستندات، صفحات وب و حتی منوی رستوران را در هر زمان و مکانی و به ۵۰ زبان مختلف را می دهد. این مترجم علاوه بر دستگاه موبایل، بر روی اپل واچ و پوشیدنی اندروید ویر (Android Wear) هم کار می کند.

مایکروسافت یک برنامه ی جدید مترجم یا همان ترنسلیتر (Translator) اندروید و iOS را راه اندازی کرده که به شما امکان ترجمه ی متن، سخنرانی، مستندات، صفحات وب و حتی منوی رستوران را در هر زمان و مکانی و به ۵۰ زبان مختلف را می دهد. این مترجم علاوه بر دستگاه موبایل، بر روی اپل واچ و پوشیدنی اندروید ویر (Android Wear) هم کار می کند.

این برنامه یک رابط کاربری واضحی دارد که متن ترجمه شده را در فونتی که خواندن آن راحت است، نمایش می دهد، بنابراین برای آن دسته از افرادی که به زبان دیگری نمی توانند صحبت کنند، بسیار عالی می باشد.

این برنامه یک رابط کاربری واضحی دارد که متن ترجمه شده را در فونتی که خواندن آن راحت است، نمایش می دهد، بنابراین برای آن دسته از افرادی که به زبان دیگری نمی توانند صحبت کنند، بسیار عالی می باشد.

این مترجم، ساعت هوشمند شما را هنگامی که در حال حرکت هستید، مفید تر می سازد.

برنامه ی ساعت می تواند ترجمه ی شما را به زبان های مختلفی از جمله اسپانیایی و چینی بخواند. این برنامه برای زمانی که شما به مسافرت می روید و یا دوست دارید که چند عبارت کلیدی یاد بگیرید، به شما کمک می کند. علاوه بر این، شما می توانید عبارات ترجمه شده را برای دسترسی سریع به یک لیست پیوست کنید و یا آنها را بر روی صفحه ی History بیابید.

این مترجم، ساعت هوشمند شما را هنگامی که در حال حرکت هستید، مفید تر می سازد.  برنامه ی ساعت می تواند ترجمه ی شما را به زبان های مختلفی از جمله اسپانیایی و چینی بخواند.

برای آنکه بگوییم چقدر این مترجم صحیح می باشد بهتر است جواب را این گونه مطرح نماییم که بسته به زبانی که با آن کار می کنید این موضوع متفاوت است. در بعضی زبان ها ممکن است تعداد این اشتباهات زیاد باشد.

.

منبع: thenextweb


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر