coinex
راهنمای خرید تکراتو

پرده برداری از مشخصات فنی تراشه ی اسنپدراگون 820

 از مشخصات فنی تراشه ی اسنپدراگون 820 پرده برداری خواهد شد

هفته های گذشته شایعاتی راجع به اینکه Qualcomm قصد دارد تا مشخصات فنی اسنپدراگون 820 را در تاریخ 11 آگوست منتشر کند به گوش رسید. با وجود تمام نگرانی هایی که راجع به گرمای بیش از حد تراشه ی اسنپدراگون 810 وجود داشت بسیاری از تولید کنندگان گوشی های هوشمند و کاربران از خبر انتشار تراشه ی بعدی سطح بالای Qualcomm خوشحال شدند. به گفته ی یکی از تحلیل گران این تراشه در دسامبر وارد عرصه خواهد شد و احتمالاً در گوشی Xiaomi Mi5  که در مارس سال آینده عرضه خواهد شد استفاده می شود.

اگر شما به دنبال شنیدن مطالبی راجع به اسنپدراگون 820 هستید، باید به شما بگوییم که رویدادی روز سه شنبه در لس آنجلس برگزار خواهد شد. در واقع این کنفرانس  متعلق به SIGGRAPH است که با گرافیک کامپیوتری سر و کار دارد. اما Qualcomm  نیز در این رویداد شرکت خواهد کرد. به نوعی می توان گفت که Qualcomm از مشخصات اسنپدراگون 820 در روز 3 شنبه پرده برداری خواهد کرد.

مسئولین کوالکام از دیدن بنچمارک اسنپدراگون 820 هیجان زده و متعجب شدند. یک دستگاه نا مشخص از سامسونگ در تست AnTuTu بنچمارک قرار گرفت و نمره ی جالب توجه 95,972 را کسب کرد. هر چند که این موضوع تایید شده نیست اما شاید از اسنپدراگون 820 در سامسونگ گلکسی اس 7 استفاده شود. صحبت هایی وجود دارد که حاکی از این است که سامسونگ شاید اسنپدراگون 820 را به تولیدات خود برگرداند و شاید این امر در ساخت گلکسی اس 7 هویدا شود.

بنا به گزارشات، تولید کنندگانی مانند LG ،HTC  و سونی نمونه هایی از این تراشه را دریافت کرده اند. در کنار این 3 شرکت Xiaomi تولید کننده ای است که به زودی گوشی های هوشمندش را که به اسنپدراگون 810 مجهز هستند، راهی بازار خواهد کرد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر