;
coinex

برخی از ویژگی های جدید بتای 5 سیتم عامل WatchOS 2

Here-are-some-of-the-new-features-found-on-WatchOS-2-Beta-5

انتظار می رود که 2 WatchOS همین پاییز برای صاحبان اپل واچ منتشر شود. در حال حاضر، اپل در نسخه ی پنجم بتا از بروزرسانی می باشد. بعضی از این تغییرات جدید، واقعا زیاد مهم نیستند، از جمله اضافه کردن واچ فیس که یک نگاهی به گذر زمان در پاریس را نشان می دهد. در بتای جدید، نسخه ی رنگارنگ ماژول از نمای ساعت، یک برچسب دارد که نشان می دهد این نما می تواند رنگارنگ باشد. داشتن این ویژگی برای ساعت زیباست اما خیلی چیز مهمی نیست.

هنگامی که موزیکی را پخش می کنید، می توانید با کلیک بر روی دکمه ی جدید Quick Play آهنگ ها را در هم بریزید. همچنین برای آن دسته از کاربران اپل واچ که برای بیدار شدن از خواب نیاز دارند که بیش از 15 ثانیه صدای آلارم به گوششان برسد، این تغییر ایجاد شده که می توانند زمان را تا 70 ثانیه اضافه کنند. یکی دیگر از تغییرات کنونی آیکونی است که زمانی که داده های یک تمرین ورزشی توسط ساعت گرفته می شوند، بر روی صفحه نمایش قرار می گیرد.
نسخه بتا 5 از 2 WatchOS را می توان از متعلقات اعضای برنامه توسعه دهنده اپل، از وب سایت برنامه توسعه دهنده، بر روی اپل واچ نصب کرد. در نظر داشته باشید که برخی از ویژگی های جدید موجود در این نسخه و یا هر نسخه بتای دیگر از این سیستم عامل، ممکن است هنوز 100٪ کامل نباشند.
.
منبع: phonearena


عصرتکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر