;
coinex

Niantic در حال ترک گوگل می باشد

Niantic Labs گوگل، که مسئول Ingress و Field Trip است، در حال ترک این شرکت می باشد. این بخش دیگر زیر نظر آلفابت نیز نبوده و Niantic قرار است که مستقل شود.

Niantic Labs گوگل، که مسئول Ingress و Field Trip است، در حال ترک این شرکت می باشد. این بخش دیگر زیر نظر آلفابت نیز نبوده و Niantic قرار است که مستقل شود.

Niantic در یک پست در گوگل پلاس استقلال خود را اعلام کرد:

“Niantic Labs به یک شرکت مستقل تبدیل می شود. ما با بعضی از شرکای جدید وابسته به گوگل به عنوان همکاران و حامیان، ترکیبی منحصر به فرد از اکتشاف و سرگرمی برای مخاطبان حتی بزرگتر در نظر خواهیم گرفت. Niantic سازنده ی این موفقیت از Ingress که بیش از ۱۲ میلیون بار دانلود شده، برای بیش از ۲۵۰هزار نفر از افراد به دلیل رویدادهای زنده ی سراسر جهان جذاب واقع شده و به کاربران این روحیه را به وجود آورده که در حالی که بازی، جستجو و کشف می کنند، برای حرکت جمعی از فاصله ی زمین تا خورشید آماده شوند.”

این موضوع بلافاصله مشخص نمی شود که برای استفاده کنندگان از سرویس های Niantic به چه معنی ای می باشد. هیچ کدام از بخش های Ingress یا Field Trip استراتژی کسب درآمد بومی ندارند و بنابراین به نظر می رسد که ما احتمالا خرید و تبلیغات درون برنامه ای را شاهد خواهیم بود.

.

منبع: thenextweb


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر