;
coinex

اولین عکس تبلیغاتی سونی اکسپریا زد 5 پلاس

اولین عکس تبلیغاتی سونی ایکس پریا زد 5 پلاس

بیایید کمی از عرضه ی بزرگ امروز دو گوشی سامسونگ فاصله بگیریم و تمرکزمان را بر روی اولین عکس تبلیغاتی سونی اکسپریا زد 5 پلاس (+Xperia Z5) بگذاریم.

گفته می شود که این عکس ها مربوط به سونی اکسپریا +70 است که در واقع همان اکسپریا +Z5 است. مدتی قبل اخباری شنیده شده بود که سونی در حال آماده کردن اکسپریا 60 و اکسپریا 70 است و به نظر می رسد که این ها اسامی مستعاری برای برای اکسپریا زد 5 کامپکت و اکسپریا زد 5 معمولی باشند.

گفته می شود که سونی اکسپریا زد 5 پلاس می تواند با پردازنده ی اسنپدراگون 810 تجهییز شود و دارای صفحه نمایشی با کیفیت کواد اچ دی با اندازه ای نا معلوم می باشد. البته اکسپریا زد 5 پلاس اولین گوشی سونی با کیفیت صفحه نمایش کواد اچ دی نبوده و سونی قبلاً نیز گوشی هایی با چنین صفحه نمایش هایی را تولید کرده است مثل گوشی Z4v که توسط Verizon Wireless در آمریکا عرضه شد.

در حال حاضر هیچ گفته ای راجع به عرضه ی این گوشی به گوش نرسیده است اما به هر حال با فرض اینکه عکس تبلیغاتی ای که به بیرون درز کرده است واقعی باشد، به نظر نمی رسد که این گوشی هوشمند جدید تفاوت چندانی با Z3+, Z4 و Z4v داشته باشد.

به نظر می رسد که سونی برنامه ریزی کرده است تا ترکیب گوشی های ایکس پریا زد 5 خود نظیر زد 5، زد 5 پلاس و زد 5 کامپکت را ماه آینده و در 2 سپتامبر در کنفرانس IFA 2015 رسمی کند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر