;
coinex

مایکروسافت بروزرسانی دیگری از ویندوز ۱۰ منتشر کرده است

بروزرسانی دیگری از ویندوز۱۰.   Cumulative update 3 که هم اکنون از طریق Windows Update  به صورت زنده در دسترس می باشد، برای کاربران در سراسر جهان منتشر می شود.

اگر هرگونه شکی در این مسئله وجود داشته که مایکروسافت به سرعت بروزرسانی ها را ارسال می کند، با انتشار بروزرسانی دیگری از مایکروسافت، شرکت این شک و تردید را تا حدودی به باور تبدیل کرده است. Cumulative update 3 که هم اکنون از طریق Windows Update به صورت زنده در دسترس می باشد، برای کاربران در سراسر جهان منتشر می شود.

این بروزرسانی سوم در کمتر از دو هفته برای این سیستم عامل می باشد و در حالی که صفحه ی پشتیبانی آن به صورت زنده و آپدیت نیست، این بروزرسانی اخیر در درجه ی اول آسیب پذیری های امنیتی را رفع می کند.

این مدارک پشتیبانی برای این بروزرسانی را می توانید اینجا بیابید – KB3081438 – اما این مدارک، هیچ گونه اطلاعات بیشتری را درباره ی اینکه بروزرسانی شامل چه چیزهایی می شود ارائه نمی دهد؛ “این بروزرسانی شامل بهبودهایی به منظور افزایش قابلیت ویندوز ۱۰ می باشد”.

با توجه به اینکه مایکروسافت در حال حرکت به سمت مدلی سرویس گرا می باشد، این نوع از بروزرسانی ها بهتر است مکرر باشند به این صورت که به جای انتشار هر چند سال یکبار از ارتقاهای سرویس های بزرگتر، این هسته ی سیستم عامل به صورت فعال و مکرر بروزرسانی شوند.

با توجه به اینکه سه بروزرسانی در کمتر از دو هفته انجام شده، ما کنجکاویم ببینیم که آیا این شرکت به صورت پیوسته به بروزرسانی های منظم خود ادامه می دهد و یا اینکه این کار فقط به این دلیل است که این سیستم عامل یک برند جدید می باشد. شما می توانید در حال حاضر این بروزرسانی را دانلود کنید.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر