;
coinex

مدل اعلام نشده ی جیونی در TENNA تایید شد و احتمالا Gionee Elife S7 mini نامیده شود

Gionee Elife S7 mini. مدل اعلام نشده ی جیونی در TENNA تایید شد و احتمالا Gionee Elife S7 mini نامیده شود

یک گوشی ناشناخته ی جیونی (Gionee) در Geekbench ظاهر گردید و در چین توسط TENNA تایید شده است.

این گوشی مدل شماره ی GN9007 می باشد و دارای ویژگی هایی از جمله یک صفحه نمایشی ۵ اینچی با کیفیت ۱۲۸۰×۷۲۰ که با تراکم پیکسل ۲۹۴ پیکسل در اینچ کار می کند، است. به لحاظ ساختار داخلی آن می توان به پردازشگر MediaTek MT6753 اشاره کرد که دارای یک پردازنده ی مرکزی ۸ هسته ای با سرعت ۱.۳ گیگا هرتز و یک پردازنده ی گرافیکی Mali-T720 MP3 می باشد. رم آن ۲ گیگا بایتی و به همراه یک حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی است. آنهایی که به دنبال مموری بیشتری هستند می توانند از ظرفیت ۱۲۸ گیگا بایتی اسلات میکرو اس دی نیز استفاده کنند.

این گوشی Gionee GN9007 یک دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی ۸ مگا پیکسلی ارائه می دهد و نسخه ی ۵.۱ از اندروید هم از قبل بر روی آن نصب می باشد. این مدل 4G LTE ، وای-فای، بلوتوث، میکرو یو اس بی (micro USB) و اتصال جی پی اس (GPS) را پشتیبانی می کند. این گوشی دارای طراحی ظریفی است و ضخامتی ۶ میلی متری دارد و وزن آن هم ۱۲۴.۶ گرم است و بنابراین سبک هم می باشد.

شماره مدل GN9007 بین دو مدل Gionee Elife S7) GN9006) و Gionee Elife E8) GN9008) قرار می گیرد و با توجه به این شماره مدل و در نظر گرفتن مشخصات آن، به خوبی می تواند به عنوان گوشی Gionee Elife S7 mini عرضه گردد.

 این گوشی دارای طراحی ظریفی است و ضخامتی ۶ میلی متری دارد و وزن آن هم ۱۲۴.۶ گرم است و بنابراین سبک هم می باشد.

شماره مدل GN9007 بین دو مدل Gionee Elife S7 (GN9006) و Gionee Elife E8 (GN9008) قرار می گیرد و با توجه به این شماره مدل و در نظر گرفتن مشخصات آن، به خوبی می تواند به عنوان گوشی Gionee Elife S7 mini عرضه گردد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر