;
coinex

هدف گذاری ال جی برای برند سازی صفحه نمایش اولد

هدف گذاری ال جی برای برند سازی صفحه نمایش اولد. ال جی قصد دارد با تمرکز بر سرمایه گذاری روی  تکنولوژی صفحه نمایش های اولد (OLED) در صدر رقابت قرار بگیرد.

ال جی قصد دارد با تمرکز بر سرمایه گذاری روی  تکنولوژی صفحه نمایش های اولد (OLED) در صدر رقابت قرار بگیرد.

روز دوشنبه، سازنده ی کره ای صفحه نمایش ال جی گفت تا سال ۲۰۱۸ حداقل ۱۰ تریلیون وون (۸.۴۷ میلیارد دلار) برای صفحه نمایش های اولد (Organic Light-Emitting Diode) سرمایه گذاری می شود. طبق گزارش رویترز، این بودجه در درجه ی اول برای توسعه ی صفحه نمایش های مناسب اولد برای محصولاتی از جمله تلویزیون و دستگاه های موبایل مانند گوشی های هوشمند، تبلت و پوشیدنی ها استفاده می شود.

ال جی همچنین در نظر دارد که راجع به اینکه تکنولوژی اولد چگونه می تواند در علامت ها و تولید خودرو استفاده شود، کند و کاو نماید.

همچنین این شرکت کره ی جنوبی بخشی از سرمایه گذاری را برای صفحه نمایش های کریستال مایع (LCD) برای راهی کردن آنها به بازار لوکس و اعلا اختصاص می دهد.

در ماه جولای، این سازنده ی صفحه نمایش از برنامه هایش برای سرمایه گذاری ۱.۰۵ تریلیون وون (۹۰۸ میلیون دلار) در نسل ششم محصولات صفحه نمایش اولد انعطاف پذیر از طریق خط E5 جدید در Gyeongbuk Province خبر داد. این خط جدید که می تواند برای تلویزیون، دستگاه های موبایل، تکنولوژی پوشیدنی و صنعت خودرو به کار گرفته شود، برای آغاز تولید انبوه در نیمه ی اول سال ۲۰۱۷ برنامه ریزی شده است.

صفحه نمایش های اولد – در حالی که توسط بعضی از شرکت ها از جمله سامسونگ – برای تولید انبوه بازار در نظر گرفته شده است، از نور UV برای تنظیم فسفرها برای تابش استفاده می کند تا فیلترهای رنگی از پیکسل های غیر ضروری جلوگیری کنند که در نتیجه ی آن تصاویری با کیفیت تر و رنگی تر از گزینه های موجود در بازار ارائه می دهند. هیچ نیازی به نور پس زمینه که می تواند کیفیت تصویر را کاهش دهد، نمی باشد و محصولاتی که از این تکنولوژی استفاده می کنند نازکتر و سبکتر از ال سی دی و یا تکنولوژی های قدیمی تر می باشند.

سامسونگ، بزرگترین سازنده ی تلویزیون جهان می گوید، اولد برای تولید تلویزیون ها هنوز خیلی گران است و با توجه به اینکه این دو شرکت نقش اصلی را در عرضه کردن این تلویزیون ها ایفا می کنند، اگر ال جی بتواند با هزینه ی تولید پایین و سود خوب این هدف را مدیریت کند، این می تواند برای موفقیت آینده ی این شرکت در بازار صفحه نمایش موثر باشد. از آنجایی که اولد و صفحه نمایش های انعطاف پذیر در برنامه های مختلفی می توانند مورد استفاده قرار بگیرند و زمانی که این تکنولوژی به عنوان تکنولوژی اصلی مورد استفاده قرار می گیرد، ال جی می تواند با این سرمایه گذاری زود هنگام در این صنعت، جایگاهی غالب بدست آورده و بالقوه، به یکی از بهترین سازنده های صفحه نمایش اولد تبدیل شود.

شرکت تحقیقاتی جهانی HIS DisplaySearch اینگونه برآورد می کند که بازار اولد انعطاف پذیر از فروش ۳.۵ میلیارد دلاری در سال ۲۰۱۵ به فروش ۴.۸ میلیارد دلاری تا سال ۲۰۲۱ دست می یابد.

در ماه ژوئن، ال جی و نوکیا بر سر یک پتنت، مناقشه ای طولانی مدت داشته و در نهایت به منظور عقد قرارداد صدور مجوز جدید پای میز مذاکره نشستند. بر اساس یکی از بندهای این توافقنامه، ال جی با “حق امتیاز مجوز پتنت گوشی های هوشمند” موافقت کرد.

.

منبع: zdnet


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر