;
coinex

به صورت رسمی اعلام شد که اندروید M مخفف اندروید Marshmallow است

در گذشته در ماه می، گوگل نسخه "M" اندروید را معرفی کرد و آن را برای رنج محدودی از دستگاه ها به صورت پیش فرض منتشر کرد. نسخه جدید این سیستم عامل به صورت رسمی اعلان نشده است، ولی اکنون ما می دانیم که نام شیرین و خوشمزه آن از چه واژه ای الهام گرفته شده است.

در گذشته در ماه می، گوگل نسخه “M” اندروید را معرفی کرد و آن را برای رنج محدودی از دستگاه ها به صورت پیش فرض منتشر کرد. نسخه جدید این سیستم عامل به صورت رسمی اعلان نشده است، ولی اکنون ما می دانیم که نام شیرین و خوشمزه آن از چه واژه ای الهام گرفته شده است.

برای گوگل این یک سنت است که راه اندازی یک نسخه جدید اندروید با پرده برداری از یک تمثال و مجسمه از طلسم اندروید در دفتر مرکزی این شرکت در مانتین ویو، کالیفرنیا همراه باشد. هر یک از این مجسمه ها به گونه ای طراحی شده است که با نامگذاری خوشمزه ء انتشار اندروید مطابقت داشته باشد و این بار، تمثال آن یک marshmallow عظیم می باشد.

در واقع، اندروید مارشمالو نام نسخه جدید خواهد بود – اما ما هنوز نمی دانیم که این نسخه چه شماره ای خواهد گرفت. هنوز مشخص نیست که آیا گوگل از این به عنوان یک به روز رسانی افزایشی اصلاحی استفاده می کند – به طور مثال نسخه 5.2 – و یا عرضه کلی جدیدی خواهد بود، مثلا شاید به نام اندروید 6.0 Marshmallow نام گیرد.

یکی از دستگاه هایی که گوگل برای سیستم عامل جدید خود در نظر دارد امروز فاش شد. البته انتظار می رود این شرکت به طور گسترده ای در دو گوشی نکسوس رده بالا اندروید مارشمالو را داشته باشد، از جمله روی صفحه نمایش 5.2 اینچی گوشی LG که امروز تصویر آن دیده شده است.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر