;
coinex

هکر Darkode به انتشار بدافزار فیس بوک اقرار کرد

هکر Darkode. به گزارش رویترز این شخص با نام مستعار Phastman اذعان کرده است که او به همراه دیگر هکرها از این فاروم، به حداقل ۷۷۰۰۰ کامپیوتر تجاوز کرده اند.

Eric Crocker با 39 سال سن از نیویورک، یکی از ۱۲ نفری است که به اتهام جرایم اینترنتی Darkode دستگیر شد و به جرم خود اقرار کرده است، او در ۲۳ نوامبر محکوم خواهد شد. به گزارش رویترز این شخص با نام مستعار Phastman اذعان کرده است که او به همراه دیگر هکرها از این فاروم، به حداقل ۷۷۰۰۰ کامپیوتر تجاوز کرده اند.

آنها ظاهرا از ابزاری به نام “Facebook Spreader” برای آلوده کردن دستگاه ها استفاده کرده اند. رویترز به جزئیات این مسئله و اینکه چگونه این کار را انجام داده اند نپرداخته است، اما در یکی از نمونه های نوشته شده بر روی Reddit ، این نرم افزار های مخرب به این صورت گسترش می یابند که حساب های کاربری آلوده شده برای ارسال یک فایل به منظور دانلود برای همه  ی دوستان برنامه ریزی می شوند و این فایل ها زودتر از اینکه بر روی آنها کلیک کنید اجرا می شوند.

از آنجا که این نرم افزار های مخرب این امکان را فراهم می کنند که شرکت های (غیر اخلاقی)، تبلیغاتشان را بر روی دستگاه های آلوده اجرا کنند – حتی نمایش مجاز تبلیغات با خودشان را جایگزین می کنند – کراکر و همکارانش قادر بودند که ۱۰۰۰۰ حساب کاربری به خطر افتاده را با قیمت ۲۰۰ دلار تا ۳۰۰ دلار بفروشند. در حال حاضر این شخص احتمالا به سه سال زندان و پرداخت ۲۵۰ هزار دلار جریمه محکوم می گردد.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر