;
coinex

یک توسعه دهنده، اندروید لالی پاپ را بر روی ساعت هوشمند Gear S سامسونگ اجرا کرد

سامسونگ یکی از اولین برند های گوشی های هوشمند است که به دنیای ساعت های هوشمند و تناسب اندام پا گذاشته است. او ساعت های هوشمند مبتنی بر تایزن و همچنین مبتنی بر اندروید را منتشر کرد، Gear S یکی از پر خصیصه ترین ساعت های هوشمند تا به اینجاست.

سامسونگ یکی از اولین برند های گوشی های هوشمند است که به دنیای ساعت های هوشمند و تناسب اندام پا گذاشته است. او ساعت های هوشمند مبتنی بر تایزن و همچنین مبتنی بر اندروید را منتشر کرد، Gear S یکی از پر خصیصه ترین ساعت های هوشمند تا به اینجاست. با وجود اینکه این تنها یک ساعت هوشمند می باشد، مشخصات آن شبیه به یک تلفن هوشمند در سطح ابتدایی است. بسیاری از مردم رویای اجرای اندروید را به جای تایزن روی Gear S داشتند، به نظر می رسد رویای آنها در این مورد به حقیقت می پیوندند.

یک توسعه دهنده و عضو ارشد در انجمن توسعه دهندگان XDA، به نام biktor_gj، قادر به نصب و بوت موفق کامل از سیستم عامل اندروید لالی پاپ در Gear S شده است. این فرآیند شامل روت کردن، بازیابی سفارشی شده ی نصب (TWRP) و همچنین هسته سفارشی، و سپس نصب CyanogenMod 12.1 بر روی دستگاه می باشد. همانطور که شما می توانید در تصاویر زیر ببینید، دستگاه در حال اجرای اندروید 5.1.1 لالی پاپ روی صفحه نمایش زیبای منحنی Super AMOLED می باشد.

اگر شما به فکر نصب آن بر روی Gear S خود هستید، بدانید که در حال حاضر تنها در انواع قفل نشده GSM امکان پذیر است. ظاهرا یکی از انواع Gear S که AT&T آن را به فروش می رساند یک بوت لودر قفل شده دارد، به طوری که توسعه دهندگان قادر به پیدا کردن راهی برای نصب اندروید بر روی آن نیستند. اگر مایل به دانستن جزئیات بیشتری در مورد روند و یا پیشرفت توسعه هستید سری به این لینک بزنید.

.

منبع: sammobile


عصرتکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر