;
coinex

در حال حاضر مایکروسافت اج برای تست در ماشین مجازی رایگان در دسترس است

مایکروسافت اج در حال حاضر برای تست توسط کاربران ویندوز، مک و لینوکس باز شده و به عنوان وضعیت بتا در وب سایت اج مایکروسافت مشخص شده است. هم اکنون تصاویر ماشین مجازی نیز برای دانلود برای پلت فرم های محبوب ماشین مجازی در دسترس است.

مایکروسافت اج در حال حاضر برای تست توسط کاربران ویندوز، مک و لینوکس باز شده و به عنوان وضعیت بتا در وب سایت اج مایکروسافت مشخص شده است. هم اکنون تصاویر ماشین مجازی نیز برای دانلود برای پلت فرم های محبوب ماشین مجازی در دسترس است.

در حال حاضر، این ممکن است تنها راه تست اج بدون ویندوز 10 برای توسعه دهندگان و کاربران باشد، خصوصا با این وجود که مایکروسافت هیچ برنامه ای برای ساختن مرورگر بومی در سیستم عامل های دیگر ندارد.

این تصاویر به توسعه دهندگان وب امکان تست وب سایت ها و برنامه های خود را در موتور رندر جدید اج، می دهد. دیگر کاربران، با پشتیبانی نرم افزار ماشین مجازی، همچنین می توانند تصاویر را برای تست مرورگر به صورت رایگان استفاده کنند.

سیستم عامل های مجازی سازی فعلی پشتیبانی عبارتند از: HyperV_2012، VirtualBox و VMware در ویندوز ; Parallels, VirtualBox and VMware در مک و VirtualBox در لینوکس. ماشین های مجازی بعد از 90 روز منقضی می شود.

مایکروسافت می گوید فرآیندهای خودکار جدید برای انتشار ماشین های مجازی این امکان را می دهد که به روز رسانی های آینده، به محض اینکه پلت فرم به روز شد، سریع تر مستقر شوند.

پشتیبانی از فرمت های جدید در هفته های آینده با شروع با Virtual Box (با Vagrant boxes ) و QEMU در دسترس خواهد بود.

کار ادامه دارد تا اینکه مایکروسافت اج به ریموت اپ آژور (Azure RemoteApp) بیاید، با این حال جزئیات بیشتری در مورد در دسترس بودن آن منتشر نشده است. هنگامی که در دسترس قرار گیرد، برای توسعه دهندگان تست اج از طریق ریموت اپ آژور، 60 دقیقه زمان محدود تنظیم خواهد شد.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر