;
coinex

Square Cash اپل واچ به شما امکان ارسال پول از مچ دستتان را می دهد

در آخرین به روز رسانی iOS، برنامه Square Cash در حال حاضر به طور رسمی از اپل واچ پشتیانی می کند. اکنون شما می توانید حتی بدون نیاز به دست بردن داخل جیب خود برای دوستان خود پول بفرستید.

در آخرین به روز رسانی iOS، برنامه Square Cash در حال حاضر به طور رسمی از اپل واچ پشتیانی می کند. اکنون شما می توانید حتی بدون نیاز به دست بردن داخل جیب خود برای دوستان خود پول بفرستید.

این همکار ساعتی برای برنامه Square Cash واسط کاربری با صفحه کلید عددی دارد. کاربران قادر خواهند بود دکمه دلار را در دسته های مختلف تا 100 دلار انتخاب کنند. در حالی که می توان بدون هیچ زحمتی 75 دلار را تایپ کرد، به نظر می رسد در این حالت ایده سه بار ضربه زدن به دکمه 20 دلار، یک بار 10 دلار، دو بار 2 دلار و یک بار هم 1 دلار پر زحمت تر باشد، منتها واضح است که این دکمه های بزرگ برای مواقع رانندگی که امکان دسترسی کمتری داریم، طراحی شده اند.

درست مانند نرم افزار تلفن، برنامه Square cash برای اپل واچ نیز امکان ارسال پول نقد از طریق بلوتوث را برای گیرندگان نزدیک شما فراهم می کند.
درست مانند نرم افزار تلفن، برنامه Square cash برای اپل واچ نیز امکان ارسال پول نقد از طریق بلوتوث را برای گیرندگان نزدیک شما فراهم می کند.

این حرکت یک گام منطقی برای Square و Square cash است که با شرکت هایی مانند پی پال و Venmo که گوشه ای از بازار در مبادلات نقدیِ شخصی هستند، به رقابت بپردازند. Square اولین بار آن را بر روی ساعت هوشمند اپل محقق ساخت که این می تواند برای فریفتن نظر پیشگامانی که در تلاش برای استفاده از اپل واچ برای بسیاری از امکانات می باشند، مناسب باشد.

.

منبع: thenextweb


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر