;
coinex

HTC O2، پرچمدار جدید اچ تی سی

HTC O2، پرچمدار جدید اچ تی سی. مدیر عامل اچ تی سی در ملاقات با سهامداران سابق بسیار خجالت زده شد و خبر داد که اچ تی سی یک مدل پرچمدار با طراحی مجدد جدید عرضه خواهد کرد.

با فروش نا امید کننده ی HTC One M9، اچ تی سی مشاهده کرد که سهامش با سقوط مواجه شد. یک هفته بعد، این شرکت گزارش داد که سه ماهه ی دوم از ۴ فصل سودآور متوالی را از دست می دهد. Cher Wang، مدیر عامل اچ تی سی در ملاقات با سهامداران سابق بسیار خجالت زده شد و خبر داد که اچ تی سی یک مدل پرچمدار با طراحی مجدد جدید عرضه خواهد کرد.

وانگ به سهامداران گفت که اچ تی سی یک گوشی “Hero” – که معمولا به این معنی به کار می رود که یک گوشی تمام عیار و عالی و با بهترین مشخصات باشد – تولید خواهد کرد. یکی از توییت های لو رفته بر روی توییتر ادعا می کند که این دستگاه بسیار عالی می باشد.

برخی از اطلاعات بیشتر درباره ی گوشی پرچمدار جدید اچ تی سی امروز به بیرون درز کرد. گفته می شود که این دستگاه HTC O2 نامیده می شود و از سیستم-روی-تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ که با استفاده از فرایند 14nm FinFET سامسونگ تولید شده، بهره می برد. این چیپ ست ۴ هسته ی سفارشی مبنی بر Hydra که توسط کوآلکام توسعه یافته، دارد. اسنپدراگون ۸۲۰ عملکردی بهتر و بهبود عمر باتری را به ارمغان می آورد و همه ی اینها را بدون اینکه مانند اسنپدراگون ۸۱۰ که داغ کند، ارائه می دهد. این گوشی یک طراحی تمام فلز دارد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر